Управління по роботі з громадськістю
Повноваження Управління по роботі з громадськістю:
Управління відповідно до покладених на нього завдань:
- Забезпечує роботу приймальні громадян, здійснення прийому громадян керівництвом Національного бюро, проведення особистого прийому громадян протягом робочого дня в порядку, визначеному окремим розпорядчим актом Директора Національного бюро.
- Забезпечує прийняття, реєстрацію, облік, первинне опрацювання усних та письмових заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення, що належать до підслідності Національного бюро, які надійшли засобами поштового, електронного та іншого виду зв’язку, вилучених зі скриньки «Для письмових заяв, скарг і пропозицій», на спеціальну телефонну лінію, через приймальню громадян у порядку, встановленому окремим розпорядчим актом Директора Національного бюро.
- Забезпечує прийняття, реєстрацію, облік, первинне опрацювання (розгляд) усних і письмових заяв, повідомлень, поданих через спеціальну телефонну лінію, офіційний вебсайт Національного бюро, мережу Інтернет та засобами електронного зв’язку відповідно до законів України «Про Національне антикорупційне бюро України», «Про запобігання корупції».
- Забезпечує прийняття, реєстрацію, облік, первинне опрацювання та розгляд усних і письмових звернень громадян та юридичних осіб, запитів на публічну інформацію фізичних та юридичних осіб, які надійшли засобами поштового, електронного чи іншого виду зв’язку, вилучених зі скриньки «Для письмових заяв, скарг і пропозицій», на спеціальну телефонну лінію, через приймальню громадян у порядку, встановленому окремим розпорядчим актом Директора Національного бюро.
- Забезпечує облік та організацію розгляду депутатських звернень та запитів, адвокатських запитів у порядку, встановленому окремим розпорядчим актом Директора Національного бюро.
- Здійснює організацію та забезпечення роботи спеціальної телефонної лінії (далі – СТЛ) у порядку, встановленому окремим розпорядчим актом Директора Національного бюро.
- Здійснює діловодство за зверненнями, заявами, повідомленнями, запитами, депутатськими запитами та зверненнями, адвокатськими запитами у порядку, встановленому окремим розпорядчим актом Директора Національного бюро.
- Здійснює первинний розгляд отриманої із звернень, заяв, повідомлень, запитів інформації, в тому числі щодо підслідності Національного бюро. За підписом Керівника Управління, заступника Керівника Управління, начальника відділу по роботі зі свідками та заявниками, начальника відділу по роботі з громадськістю (колл-центр) або осіб, які виконують їх обов'язки, спрямовують за належністю звернення, заяви, повідомлення, запити, надають відповіді авторам звернень, заяв, повідомлень, запитів.
- У разі необхідності надає довідково-консультативну допомогу, а також допомогу стосовно пошуку інформації, яка міститься на офіційному вебсайті Національного бюро.
- Забезпечує формування електронної картотеки справ за зверненнями, заявами, повідомленнями, запитами, депутатськими запитами та зверненнями, адвокатськими запитами за допомогою комп’ютерної програми електронного документообігу в локальній мережі Національного бюро.
- Здійснює підготовку матеріалів для своєчасного розгляду звернень, заяв, повідомлень, запитів, депутатських запитів та звернень, адвокатських запитів.
- Готує статистичні дані щодо відомостей, що стосуються результатів діяльності Національного бюро та виконання покладених на них обов’язків у частині компетенції Управління.
- Забезпечує оприлюднення на офіційному вебсайті Національного бюро узагальнених відомостей про організацію роботи із зверненнями, заявами, повідомленнями, запитами, депутатськими запитами та зверненнями, адвокатськими запитами тощо.
- Вивчає, узагальнює та поширює позитивний досвід роботи серед структурних підрозділів Національного бюро; розробляє методичні матеріали щодо вдосконалення організації розгляду звернень, заяв, повідомлень, запитів, депутатських запитів та звернень, адвокатських запитів.
- Здійснює моніторинг за своєчасним наданням відповіді авторам звернень, заяв, повідомлень, запитів, депутатських запитів та звернень, адвокатських запитів, запитів на публічну інформацію.
- Забезпечує у межах своїх повноважень доступ до публічної інформації відповідно до розпорядчих актів Директора Національного бюро.
- Виконує інші повноваження згідно з покладеними на Управління завданнями, розпорядчими актами Директора Національного бюро.