20 серпня 2020 року НАБУ і САП повідомили 7 особам про підозру у розкраданні майже 78 млн грн місцевого бюджету Києва при закупівлі спеціальної техніки для комунального об’єднання «Київзеленбуд».
Схеми
За даними слідства, у грудні 2015 року – червні 2016 року Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Укрзалізниця» здійснила процедуру закупівлі стрілочної продукції за суттєво завищеними цінами.
Детективи НАБУ встановили, що впродовж 2013-2014 років посадовці Національної академії аграрних наук України (далі — НААН) ініціювали ухвалення низки рішень, внаслідок яких понад 15 га державних земель незаконно перейшли в приватну власність. Йдеться про ділянки в передмісті Києва (село Гатне), які мали статус особливо цінної землі й повинні були використовуватися виключно з дослідницькою метою.
За даними слідства, впродовж 2011-2017 років колишній позаштатний радник генерального директора Державного космічного агентства України та довірена особа організували схему, в результаті якої вивели за кордон та легалізували 8,245 млн дол. США, надані в межах кредиту Експортного агентства Канади та призначені для будівництва ракети-носія на потужностях ДП «ВО Південмаш».
Як встановили детективи, в березні 2014 року службові особи «ДП «Авіакон» уклали з приватною компанією Westan Group Associates Ltd, зареєстрованою на Карибських островах (Charlestown, Saint Kitts and Nevis), договір на поставку 12 паливних баків для вертольотів на загальну суму 288 тис. дол. США. Згодом, як з'ясувало слідство, із відома керівництва ДП «Авіакон», Westan Group Associates Ltd уклала договір із грузинською компанією-виробником на виготовлення 12 паливних баків, але за ціною вдвічі меншою — 144 тис. дол. США.
За даними слідства, у першій половині 2016 року Одеський міський голова домовився з особами, які фактично контролюють ЗАТ «UAB Naster», ТОВ «VALTON GROUP LP» та ТОВ «Девелопмент Еліт» про заволодіння коштами місцевого бюджету м. Одеси. Слідством встановлено, що для реалізації злочинного задуму у період з липня по грудень 2016 року Одеський міський голова разом з іншими посадовими особами міської ради, використовуючи службове становище та всупереч інтересам територіальної громади м. Одеси вчинили низку дій, спрямованих на реалізацію задуму.
За версією слідства, на початку 2016 року комітет із конкурсних торгів Міноборони організував процедуру відкритих торгів на закупівлю рідинного палива. За результатом торгів 26 квітня 2016 року Комітет за 14 лотами затвердив до оплати пропозиції одного з учасників торгів як найбільш економічно вигідні. 13 та 18 травня 2016 року між Міноборони та переможцем конкурсних торгів було укладено 14 договорів про постачання понад 80 тис. тон палива для техніки спеціального призначення за рахунок коштів Державного бюджету України на загальну суму понад 1 млрд грн.
За версію слідства, восени 2014 року приватна особа А., користуючись особистими стосунками із заступником Міністра внутрішніх справ, виступила організатором закупівлі рюкзаків для потреб солдатів Національної гвардії.
За версію слідства, суть схеми полягала в тому, що депутат Київської міської ради доручив своєму родичу знайти осіб, на яких можна приватизувати земельні ділянки у Шевченківському районі м. Києва, що перебувають у комунальній власності, після чого ініціював включення до порядку денного згаданої Комісії Київської міської ради питання про виділення землі, а згодом – голосував за прийняття Київрадою рішення про передачу трьох земельних ділянок загальною площею 0,26 га безоплатно за підробленими документами у власність заздалегідь визначеним особам, про що останнім на той час не було відомо.
Як було встановлено досудовим розслідуванням, державне підприємство Львівський бронетанковий завод (далі - ЛБТЗ) виграв конкурсні торги на поставку Центральному бронетанковому управлінню Збройних Сил України (ЦБТУ ЗСУ) нових двигунів В-46-6. За документами, ЛБТЗ придбав у ТОВ «Булет Лайн» і поставив ЦБТУ ЗСУ 40 двигунів, за що отримав оплату у розмірі 28 млн 560 тис. грн. Зібрані слідством докази свідчать про те, що насправді двигуни надійшли на завод від третьої сторони без жодних документів; договір із ТОВ був фіктивний, а двигуни — не новими, а такими, що були у використанні. До того ж, ці самі двигуни у 2008–2009 вже були реалізовані підприємствам на внутрішньому ринку як надлишкове майно Міністерства оборони України.