Головний спеціаліст-юрисконсульт Відділу юридичного забезпечення та представництва в судах

Короткий опис:

Запрошуємо до команди Національного антикорупційного бюро України головного спеціаліста-юрисконсульта Відділу юридичного забезпечення та представництва в судах! Якщо у Вас є досвід роботи у сфері права, Ви ініціативні, орієнтовані на результат та вмієте логічно міркувати, знаходити аргументи, давати пояснення, аналізувати та інтегрувати великі обсяги інформації – тоді нам потрібні саме Ви! Основне завдання на цій посаді  - загальне правове забезпечення діяльності Відділу.  Приєднуйтесь до Національного бюро та змінюйте країну разом з нами!

Подати документи

НАБУ як роботодавець:

Національне антикорупційне бюро України (НАБУ) є незалежним державним органом, який спеціалізується на розслідуванні топкорупційних злочинів. Робота в НАБУ – це можливість долучитися до боротьби з корупцією та зробити внесок у розвиток прозорого та справедливого суспільства.
Чому варто обрати НАБУ як роботодавця?

  1. Висока соціальна відповідальність. Співробітники НАБУ працюють над важливими для держави завданнями, спрямованими на викорінення корупційних схем і покращення життя громадян.
  2. Професійний розвиток. НАБУ пропонує своїм працівникам можливості для навчання та розвитку професійних навичок через спеціалізовані тренінги, семінари та роботу з досвідченими колегами.
  3. Стабільна заробітна плата та соціальні гарантії. Співробітники НАБУ отримують конкурентну заробітну плату, а також повний соціальний пакет.
  4. Прозорість і незалежність. НАБУ прагне створити чесні та прозорі умови праці, забезпечуючи незалежність своїх працівників у прийнятті рішень.

Ключові компетенції та вимоги
НАБУ шукає працівників, які мають високий рівень професіоналізму, відповідальності та чесності. Важливими є навички аналітичного мислення, здатність працювати в команді та націленість на результат.
НАБУ – це місце, де професіонали можуть реалізувати свій потенціал та долучитись до реальних змін. Якщо ви прагнете зробити свій внесок у боротьбу з корупцією – чекаємо у нашій команді.

Опис вакансії:

ПРОФІЛЬ ПОСАДИ
 

«Головний спеціаліст-юрисконсульт Відділу юридичного забезпечення та представництва в судах

Національного антикорупційного бюро України»

 

І

ХАРАКТЕРИСТИКА ПОСАДИ

 

1.

Найменування державного органу

Національне антикорупційне бюро України

2.

Найменування структурного підрозділу

Відділ юридичного забезпечення та представництва в судах

3.

Найменування посади

головний спеціаліст-юрисконсульт

4.

Категорія посади

«В»

5.

Мета посади

Загальне правове забезпечення діяльності Відділу

6.

Зміст виконуваної за посадою роботи

  • перевірка на відповідність законодавству проєктів наказів, розпоряджень, інших документів, що подаються на підпис Директору Національного бюро;
  • підготовка проєктів довіреностей на вчинення дій від імені Національного бюро та ведення обліку виданих довіреностей;
  • ведення діловодства у Відділі згідно із вимогами Інструкції з діловодства у Національному бюро, затвердженої наказом Національного бюро від 19.02.2019 № 26 (із змінами), наказів, розпоряджень, доручень Національного бюро та Начальника Відділу;
  • за дорученням Начальника Відділу підготовка проєктів відповідей на звернення громадян, звернення та запити народних депутатів України, запити на публічну інформацію;
  • надання правової допомоги  структурним підрозділам Національного бюро шляхом надання юридичних консультацій, юридичних висновків, службових та доповідних записок;
  • опрацювання та узагальнення потреб Відділу та результатів загальної діяльності Відділу;
  • участь у розробці чи надання пропозицій до перспективних, поточних та оперативних планів роботи Національного бюро в межах компетенції;
  • виконання інших завдань і доручень Директора Національного бюро, Начальника Відділу, згідно з Положенням про Відділ юридичного забезпечення та представництва в судах.

ІІ

КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ

 

  1. Загальні вимоги

1.1.

Освіта

Вища

Ступінь вищої освіти

Бакалавр (дипломований після 2015 року), магістр (або спеціаліст)

1.2.

Стаж роботи  (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії)

Стаж роботи в сфері права не менше 1 року

1.3.

Володіння державною мовою

Вільно

1.4.

Володіння іноземними мовами

Володіння однією із офіційних мов Європейського Союзу може бути перевагою

1.5.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстрокове. Строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку.

2. Спеціальні вимоги

2.1.

Галузь знань (найменування спеціальності)

Право

2.2.

Спеціальний досвід роботи (тривалість, сфера чи напрям роботи)

Стаж роботи в сфері права не менше 1 року

2.3.

Знання законодавства відповідно до посадових обов’язків

  • Конституція України;
  • Конвенція про захист прав людини і основоположних свобод;
  • судова практика Європейського суду з прав людини;
  • Цивільний кодекс України, Господарський кодекс України, Кримінальний кодекс України, Кодекс законів про працю України;
  • Цивільний процесуальний кодекс України, Кримінальний процесуальний кодекс України, Господарський процесуальний кодекс України, Кодекс адміністративного судочинства України, Кодекс України про адміністративні правопорушення;
  • Закон України «Про державну службу»;
  • Закон України «Про Національне антикорупційне бюро України»;
  • Закон України «Про запобігання корупції».

2.4.

Професійні знання (відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів)

  • навички документування управлінської інформації та організації роботи з документами в діловодстві;
  • структура та повноваження органів державної влади і місцевого самоврядування;
  • порядок роботи з інформацією з обмеженим доступом;
  • норми службової етики та поведінки, правила етичної поведінки державних службовців;
  • знання правил використання засобів комунікацій, комп'ютерної техніки та програмного забезпечення.

2.5.

Лідерство

  • надання допомоги у встановленні цілей, пріоритетів та орієнтирів;
  • орієнтація на результат, досягнення кінцевих результатів;
  • ініціативність, комунікабельність;

2.6.

Прийняття ефективних рішень

  • оперативне прийняття і реалізація наданих повноважень;
  • аналіз і прогнозування наслідків застосованих повноважень;
  • здатність постійно, критично аналізувати кінцеву ефективність, стиль і методи власної організаційно-управлінської діяльності та знаходити шляхи її подальшого вдосконалення;
  • організація та планування роботи;
  • розвинуте понятійне мислення;
  • вміння вирішувати комплексні завдання;
  • вміння працювати з великими масивами інформації.

2.7.

Комунікації та взаємодія

  • ефективна взаємодія з державними органами та органами місцевого самоврядування;
  • вміння ефективної комунікації та публічних виступів;
  • співпраця та налагодження партнерської взаємодії;
  • відкритість.

2.8.

Якісне виконання поставлених завдань

  • вміння логічно міркувати, знаходити аргументи, докази, давати пояснення, аналізувати та інтегрувати великі обсяги інформації, робити висновки;
  • оцінювати позитивні та негативні сторони знайденої/отриманої інформації;
  • всебічно вивчати ситуації, визначати, перевіряти та деталізувати проблеми у сфері боротьби з кримінальними корупційними правопорушеннями;
  • вміння складати документи із деталізованим описом за результатами виконаної роботи.

2.9.

Командна робота та взаємодія

  • вміння ділитися новими знаннями;
  • здатність виконувати колегіальну роботу;
  • вміння допомагати колегам при вирішенні складних завдань.

3.0.

Сприйняття змін

  • здатність розрізняти інноваційні зміни та слідувати їм.

3.1.

Технічні вміння

  • вміння використання засобів комунікацій, комп'ютерної техніки та програмного забезпечення, оргтехніки;
  • досвід користування ПЗ ERP (автоматизації бізнес-процесів на підприємстві) або аналогічного, ПЗ електронного документообігу АСКОД (або аналогічного);
  • навички роботи в Інтернет з пошуку необхідних документів та інформації.

 

3.2.

Особистісні компетенції

  • аналітичні здібності;
  • системне мислення;
  • логічність мислення;
  • добре розвинена пам'ять;
  • інтелектуальна та емоційна зрілість;
  • сміливість, чесність та відповідальність за доручену справу;
  • позитивна репутація;
  • здатність максимально використовувати власні можливості;
  • неупередженість та об’єктивність;
  • стійкість до стресу.

ІІІ

ІНШІ ВІДОМОСТІ

 

1.

Кваліфікаційний іспит (тестування)

Тестування на знання законодавства 1-го  та 2-го рівня (https://nabu.gov.ua/perelik-pytan-do-kvalifikaciynogo-ispytu)

2.

Перелік документів:

  1. заява, підписана електронним підписом,  про участь у конкурсі встановленого зразка або письмова заява, якщо має на те підтверджені документами законні підстави або це визначено в умовах конкурсу;
  2. анкета кандидата на посаду до Національного антикорупційного бюро України із заповненням всіх визначених у додатку полів анкети;
  3. копія Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою (витяг з реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою), що підтверджує рівень володіння державною мовою, визначений Національною комісією зі стандартів державної мови;
  4. копія декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, подану у порядку, встановленому Законом України "Про запобігання корупції", як кандидата на посаду;
  5. заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання.

 

Надіслана особою, яка бажає взяти участь у конкурсі, лише заява або резюме не реєструється як вхідний документ та повертається на зворотню адресу запитувача із зазначенням відповідних коментарів.

Працівники Національного бюро, які бажають взяти участь у конкурсі, подають лише заяву про участь у конкурсі, яка готується та подається в електронному вигляді на ім'я голови Конкурсної комісії та підписується КЕП у СЕД "АСКОД".

 

Зразки заяв розміщені на офіційному вебсайті Національного бюро (https://nabu.gov.ua/poryadok-provedennya-vidkrytogo-konkursu

Порядок проведення відкритого конкурсу, розділ ІІІ).

3.

Термін подання документів

Протягом 12 календарних днів.

4.

Прийом документів

За посиланням на вебсайті Національного бюро https://nabu.gov.ua/robota-v-nabu/perelik-vakansiy/

5.

Контактні дані

E-mail: commission2@nabu.gov.ua

Тел.:(044) 246-30-03

6.

Умови оплати праці

Посадовий оклад: 40680 грн.

Доплати: відповідно до статті 23 Закону України «Про Національне антикорупційне бюро України»

7.

Місце проведення конкурсу

м. Київ, вул. Дениса Монастирського, 3

Термін прийому анкет завершено.