НАБУ і ПРООН відвідали Херсон з кампанією «Студенти проти корупції»
Для успішної боротьби з корупцією необхідно розуміти, що це за явище, чому і як воно з’явилося в Україні. З таким закликом звернулася до студентів Херсонського національного технічного університету (ХНТУ) під час лекції «Антикорупційна реформа в Україні» 6 жовтня начальник Відкритого Офісу Юлія Івахніна.«Корупція завжди має ім’я. Це завжди конкретні люди, які вчиняють корупційні злочини. Ми не кажемо, що розкішні автівки і нерухомість – це погано. Однак, лише у випадку якщо це зароблено чесним шляхом. Але якщо це вкрадені гроші з державного бюджету України, то треба розуміти: кошти вкрали з кишень звичайних людей, бо в бюджет надходження надходять від платників податків – нас з вами», - звернулася до студентів Юлія Івахніна.
Під час лекції слухачі мали можливість ознайомитися з системою роботи антикорупційних органів, дізналися про особливості діяльності НАБУ та поспілкувалися з детективом.
«Робочий день відповідно до штатного розпису з 9:00 до 18:00. Але насправді ми працюємо 24 години на добу без вихідних. Воно того варто, коли знаєш, що ти робиш правильну справу», - відповіла детектив НАБУ на запитання чи важко працювати у НАБУ.
Перед лекцією у ХНТУ була облаштована фотовиставка, яка ілюструє будні Антикорупційного бюро.
Нагадуємо, що зустріч відбулася в рамках інформаційно-просвітницької кампанії «Студенти проти корупції» за участю представників НАБУ та Програми розвитку ООН в Україні. Перша зустріч в рамках кампанії відбулася 18 вересня у Чернігівському національному технологічному університеті.
Це другий етап кампанії, перший відбувся навесні 2017 року. Під час першого етапу кампанія Нагадуємо, що зустріч відбулася в рамках інформаційно-просвітницької кампанії «Студенти проти корупції» за участю представників НАБУ та Програми розвитку ООН в Україні. Перша зустріч в рамках кампанії відбулася 18 вересня у Чернігівському національному технологічному університеті.
Це другий етап кампанії, перший відбувся навесні 2017 року. Під час першого етапу кампанія охопила 13 вищих навчальних закладів у дев’ятьох містах України.