П’ятьом підозрюваним у розтраті коштів Львівського бронетанкового заводу обрано запобіжний захід

15.07.2017 20:58

За результатами розгляду клопотань детективів Національного антикорупційного бюро України та прокурорів Спеціалізованої антикорупційної прокуратури протягом, 14–15 липня слідчий суддя Солом’янського райсуду Києва обрав запобіжний захід у вигляді тримання під вартою строком на 60 діб п’ятьом особам, які підозрюються у розтраті коштів ДП «Львівський бронетанковий завод» (далі – ЛБЗ) на загальну суму 28,5 млн грн. Розміри застави, призначені судом в якості альтернативи арешту, коливаються від 1,6 млн грн до 2 млн грн.

Зокрема, 14 липня начальнику ЦБТУ ЗСУ (генерал-майору) суд призначив арешт з можливістю внесення застави у розмірі 2 млн грн; розмір застави для начальника відділу ЦБТУ ЗСУ (полковника) та засновника комерційної структури, задіяної у схемі, склав 1,6 млн грн для кожного.

15 липня слідчий суддя продовжив розгляд клопотань щодо обрання запобіжного заходу для ще двох підозрюваних – директора ЛБЗ та його заступника. Їм також призначено арешт на 60 днів з можливістю внесення застави у розмірі 2 млн грн та 1,8 млн грн відповідно.

Водночас детективи НАБУ та прокурори САП клопотали про арешт усіх підозрюваних з альтернативою внесення застави в розмірі предмету скоєного злочину.

Нагадуємо, 14 липня детективи НАБУ та прокурори САП затримали низку посадових осіб Збройних сил України, ДП ЛБЗ та посередника — засновника комерційної структури за підозрою у вчиненні злочину за ч.5 ст. 191 Кримінального кодексу України («Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем»). Того ж дня усім затриманим було повідомлено про підозру.

За версією слідства, зазначені особи розробили та реалізували корупційну схему з закупівлі двигунів для танків Т-72, чим у 2015 році вчинили розтрату бюджетних коштів на загальну суму 28,5 млн. грн.

Суть схеми полягала у тому, що під виглядом і за ціною нових двигунів для танків Т-72 насправді було закуплено двигуни, які раніше були у використанні. До того ж ці вживані, а інколи й неробочі, двигуни у 2008–2009 роках вже були реалізовані підприємствам на внутрішньому ринку як надлишкове майно Міноборони.

Розслідування за наведеними фактами антикорупційні органи розпочали наприкінці листопада 2016 року.