Головний спеціаліст Харківського територіального управління Національного антикорупційного бюро України

Короткий опис:

Запрошуємо до команди НАБУ головного спеціаліста для забезпечення роботи Харківського територіального управління НАБУ та підрозділів детективів, які базуються в теруправлінні! Якщо ви чесна та цілеспрямована людина, хочете працювати у команді професіоналів, маєте бажання навчатися, умієте працювати із великим об’ємом документів та завдань, стійкі до стресових ситуацій, то ми шукаємо саме вас!!!

Приєднуйтесь до НАБУ та змінюйте країну разом із нами!

Подати документи

НАБУ як роботодавець:

Національне антикорупційне бюро України (НАБУ) є незалежним державним органом, який спеціалізується на розслідуванні топкорупційних злочинів. Робота в НАБУ – це можливість долучитися до боротьби з корупцією та зробити внесок у розвиток прозорого та справедливого суспільства.
Чому варто обрати НАБУ як роботодавця?

  1. Висока соціальна відповідальність. Співробітники НАБУ працюють над важливими для держави завданнями, спрямованими на викорінення корупційних схем і покращення життя громадян.
  2. Професійний розвиток. НАБУ пропонує своїм працівникам можливості для навчання та розвитку професійних навичок через спеціалізовані тренінги, семінари та роботу з досвідченими колегами.
  3. Стабільна заробітна плата та соціальні гарантії. Співробітники НАБУ отримують конкурентну заробітну плату, а також повний соціальний пакет.
  4. Прозорість і незалежність. НАБУ прагне створити чесні та прозорі умови праці, забезпечуючи незалежність своїх працівників у прийнятті рішень.

Ключові компетенції та вимоги
НАБУ шукає працівників, які мають високий рівень професіоналізму, відповідальності та чесності. Важливими є навички аналітичного мислення, здатність працювати в команді та націленість на результат.
НАБУ – це місце, де професіонали можуть реалізувати свій потенціал та долучитись до реальних змін. Якщо ви прагнете зробити свій внесок у боротьбу з корупцією – чекаємо у нашій команді.

Опис вакансії:

ПРОФІЛЬ ПОСАДИ
«Головний спеціаліст Харківського територіального управління Національного антикорупційного бюро України»

                                      

І

ХАРАКТЕРИСТИКА ПОСАДИ

  1.  

Найменування державного органу

Національне антикорупційне бюро України

 

 

  1.  

Найменування структурного підрозділу

Харківське територіальне управління Національного антикорупційного бюро України

  1.  

Найменування посади

головний спеціаліст

  1.  

Категорія посади державної служби

« В »

  1.  

Мета посади

Організація документообігу в Харківському територіальному управлінні та підрозділах Головного Четвертого підрозділу детективів Національного антикорупційного бюро України, організація та здійснення прийняття, реєстрації, обліку, опрацювання та розгляду звернень громадян, запитів на публічну інформацію, заяв, направлених на виявлення корупційних правопорушень, віднесених до підслідності НАБУ, проведення попереднього аналізу заяв і повідомленням про кримінальні правопорушення, організація та здійснення заходів щодо адміністративного забезпечення, супроводу роботи Харківського територіального управління, в тому числі організація роботи з громадськістю та засобами масової комунікації, організація управління державними фінансовими ресурсами, майном та контроль їх використання, здійснення заходів зі зберігання, експлуатації транспортних засобів спеціалізованого призначення та орендованих транспортних засобів, їх обслуговування та ремонту, з пожежної безпеки та охорони праці, виконання інших покладених на управління завдань.

 

  1.  

Зміст виконуваної за посадою роботи

     Здійснення заходів щодо :

  • прийому, реєстрації, систематизації вхідних документів, підготовки відповідей на листи (запити), відправки відповідної кореспонденції;
  • забезпечення своєчасного отримання, обліку та опрацювання службової кореспонденції;
  • забезпечення ведення електронних реєстраційно-довідкових баз даних;
  • забезпечення належного зберігання службових документів, оформлення та передачі їх на архівне зберігання;
  • забезпечення складання номенклатури, визначення документів і справ, що підлягають знищенню;
  • пошуку документів, виготовлення та видачі необхідних копій документів (в т.ч. архівних копій);
  • підготовки документів для архівного зберігання;
  • організації обміну документами між територіальним управлінням та іншими структурними підрозділами Національного бюро;
  • приймання, реєстрації, розподілу та передачі за належністю вхідної службової кореспонденції;
  • своєчасної та якісної підготовки службової кореспонденції, для доповіді Директору територіального управління;
  • перевірки відповідності оформлення службової кореспонденції встановленим нормативним вимогам;
  • формування електронної реєстраційно-довідкової бази даних вхідної службової кореспонденції;
  • забезпечення додержання правил документування управлінської діяльності Національного бюро, регламентування та організацію діловодства від початку надходження або створення документів;
  • забезпечення своєчасної реєстрації документів з електронної пошти та оперативного розсилання (доставлення) їх до безпосереднього виконавця;
  • здійснення контролю стану виконавської дисципліни

     Здійснення заходів щодо роботи з документами з обмеженим доступом (для службового користування).

     Здійснення прийому громадян; реєстрації, обліку, опрацювання та розгляду звернень громадян; приймання і реєстрацію заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення; моніторингу заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення, віднесених законом до підслідності Національного  антикорупційного бюро України, проведення їх  попереднього аналізу; первинної оцінки інформації, отриманої із заяв та звернень громадян, повідомлень про кримінальні правопорушення.

     Здійснення розгляду запитів на публічну інформацію та підготовку відповідей на них.

     Здійснення розгляду адвокатських запитів та підготовку відповідей на них.

     Здійснення розгляду звернень та запитів Народних депутатів України, депутатів місцевих рад, та підготовка проєктів відповідей на них.

     Здійснення прийому, реєстрації, систематизацію вхідних документів та  підготовка проектів відповідей на листи (запити) та їх реєстрація. Забезпечення належного зберігання службових документів, оформлення та передача їх на архівне зберігання. Здійснення пошуку документів, виготовлення та видача необхідних копій документів (у т.ч. архівних копій).

    У взаємодії з Управлінням комунікацій та зовнішніх зв’язків здійснення заходів щодо налагодження ефективної співпраці Харківського територіального управління із засобами масової інформації, навчальними закладами, громадськістю, в межах юрисдикції Харківського територіального управління.

     Здійснення заходів щодо налагодження ефективної співпраці територіального управління з іншими структурними підрозділами Національного бюро щодо обміну інформаційними матеріалами, необхідними для виконання службових обов’язків.

     Здійснення підготовки матеріалів та документів, облік, аналіз кореспонденції, підготовку проектів доручень, протокольних рішень тощо.

     Здійснення щоденного моніторингу, аналізу та обліку матеріалів засобів масової інформації, в межах юрисдикції Харківського територіального управління щодо пов0ідомлень про кримінальні правопорушення, у тому числі, що підслідні Національному бюро.

     Підготовка інформації про діяльність Харківського територіального управління для публікації на офіційному сайті Національного бюро та сторінках у соціальних мережах відповідно до визначених стандартів і подальшою передачею тексту до Управління комунікацій та зовнішніх зв’язків.

     Вжиття заходів щодо організаційного та інформаційного супроводу заходів за участю представників міжнародних організацій та керівництва Харківського територіального управління.

     Здійснення заходів щодо :

- підготовки, за участі відповідальних підрозділів центрального управління, документів для процедур державних закупівель;

- планування та організація роботи по забезпеченню територіального управління матеріальними ресурсами;

- планування та забезпечення контролю надання послуг з утримання території та приміщень територіального управління;

- організація прийняття матеріальних ресурсів та послуг за кількістю та якістю;

- ведення обліку матеріальних цінностей, контроль руху, звітність щодо їх наявності та переміщення;

- створення умов для збереження та обліку товарно-матеріальних цінностей територіального управління;

- участі у проведенні інвентаризації транспортних засобів спеціалізованого призначення, матеріальних цінностей та іншого майна;

- розроблення планів поточних і капітальних ремонтів (будинків, систем водопостачання та ін. споруджень), при необхідності, складення кошторисів господарських витрат;

- організації роботи щодо проведення поточного та капітального ремонтів службових приміщень, проведення заходів щодо їх поточного утримання, здійснення контролю за якістю виконання ремонтних робіт;

- організація забезпечення територіального управління меблями, господарським інвентарем, канцелярським приладдям, здійснення контролю за їх схоронністю і проведенням своєчасного ремонту;

     Здійснення заходів щодо :

- організації зберігання та експлуатацію транспортних засобів спеціалізованого призначення та орендованих транспортних засобів, що знаходяться в територіальному управлінні;

- контролю технічного стану транспортних засобів спеціалізованого призначення перед виїздом та після повернення з рейсу, оформлення подорожніх листів, застосування коефіцієнтів коригування норм витрати пального, іншої необхідної документації;

- планування своєчасного виконання робіт з обслуговування та ремонту транспортних засобів спеціалізованого призначення;

- забезпечення підготовки документації закупівлі послуг зі зберігання, технічного обслуговування, ремонту, миття, шиномонтажу транспортних засобів спеціалізованого призначення та ін.;

- організація проведення передрейсового медичного огляду водіїв;

- розроблення і впровадження заходів щодо попередження дорожньо-транспортних пригод;

- ведення облік напрацювання транспортних засобів спеціалізованого призначення, забезпечення контролю витрати встановлених лімітів ресурсу машин, надавати пропозиції щодо їх перегляду.

     Забезпечення заходів пожежної безпеки та охорони праці.

     Організація роботи для створення в приміщеннях будівлі територіального управління та на його території належних санітарно-гігієнічних умов праці.

     Забезпечення господарського обслуговування і належного стану відповідно до правил і норм виробничої санітарії і протипожежного захисту будинків і приміщень, у яких розташовані приміщення Управління, а також контроль справності матеріально-технічної бази.

     Забезпечення своєчасного отримання, обліку та опрацювання службової кореспонденції.

     Забезпечення збереження державної таємниці, службової і конфіденційної інформації, що стали йому відомі при виконанні службових обов’язків.

     За дорученням керівництва доповідати про виконану роботу, а також здійснювати інші, покладені на Управління, функції і завдання відповідно до Положення про Харківське територіальне управління Національного антикорупційного бюро України

ІІ

КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ

  1. Загальні вимоги

1.1.

Освітньо-кваліфікаційний рівень

Вища освіта

Ступінь вищої освіти

магістр (спеціаліст) бакалавр (дипломований після 2015 р.)

1.2

Стаж роботи  (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії)

Не обов’язковий

1.3

Володіння державною мовою

Вільно

1.4

Володіння іноземними мовами

Володіння іноземною мовою (англійська) рівня pre-intermediate та вище є додатковою перевагою

1.5

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково. Строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку.

2. Спеціальні вимоги

2.1

Галузь знань (найменування спеціальності)

Бізнес, адміністрування та право (право). Безпека та оборона (забезпеченя військ (сил), правоохоронна діяльність). Транспорт та послуги (автомобільний транспорт)

2.2

Стаж роботи  (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії)

Не обов’язковий  

 
 

2.3

Знання законодавства відповідно до посадових обов’язків

  • Конституція України;
  • норми кримінального процесуального і кримінального права;
  • Закон України «Про Національне антикорупційне бюро України»;
  • Закон України «Про звернення громадян»;
  • Закон України «Про доступ до публічної інформації»;
  • законодавство України у сфері державного управління, зокрема Закон України «Про державну службу»;
  • Закон України «Про державну таємницю»;
  • Закон України «Про запобігання корупції»;
  • Закон України «Про Національний архівний фонд та архівні установи»;
  • Закон України «Про автомобільний транспорт»;
  • Закон України «Про транспорт»;
  • Закон України « Про дорожній рух»;
  • Кодекс цивільного захисту України;
  • Правила пожежної безпеки в Україні;
  • Закон України «Про здійснення державних закупівель»;
  • закони, інші акти законодавства з питань регулювання господарської діяльності.
  • Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях (наказ МЮ від 18.06.2015  № 1000/5);
  • норми професійної етики та загальні    принципи службової поведінки державних  службовців;
  • законодавство України, що регулює відносини у сфері інформації, комунікацій влади та громадськості.

2.4

Професійні знання (відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів)

  • порядок роботи із службовою інформацією;
  • вміння логічно міркувати, знаходити аргументи, докази, давати пояснення;
  • аналіз та інтегрування великих обсягів інформації;
  • оцінка позитивного та негативної сторони отриманої інформації;
  • всебічне вивчення ситуації, визначення, перевірка та деталізування проблеми у сфері боротьби з корупційними правопорушеннями;
  • вміння тлумачити законодавчі акти та застосовувати їх на практиці;
  • вміння складати документи правового характеру, здійснювати їх оцінку, робити правові висновки;
  • вміння оперативного і правильно орієнтуватися в різних правових ситуаціях;
  • основи загального діловодства та архівної справи;
  • порядок роботи з документами з грифом «Для службового користування» і «Таємно»;
  • знання документознавства та архівного законодавства.

2.5

Лідерство

  • встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів;
  • організація та планування роботи;
  • орієнтація на результат, досягнення кінцевих результатів.

2.6

Прийняття ефективних рішень

  • оперативне прийняття і реалізація управлінських рішень;
  • аналіз і прогнозування наслідків рішень, що приймаються;
  • впровадження нових підходів (управління інноваціями) у вирішенні поставлених завдань;
  • здатність постійно, критично аналізувати кінцеву ефективність, стиль і методи організаційно-управлінської діяльності та знаходити шляхи її подальшого вдосконалення;
  • розвинуте понятійне мислення;
  • вміння вирішувати комплексні завдання;
  • вміння працювати з великими масивами інформації.

2.7

Комунікація та взаємодія

  • вміння працювати в команді;
  • вміння ефективної координації з іншими;
  • вміння надавати зворотний зв'язок.

2.8

Якісне виконання поставлених завдань

  • вміння працювати з інформацією;
  • здатність працювати в декількох проектах одночасно;
  • вміння вирішувати комплексні завдання;
  • вміння ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні);
  • вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати.

2.9

Сприйняття змін

  • виконання плану змін та покращень;
  • здатність приймати зміни та змінюватись.

2.10

Технічні вміння

  • вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення;
  • впевнене користування ПК: MS Office, Internet;
  • володіння швидким методом друку.

2.11

Особистісні компетенції

  • відповідальність;
  • системність і самостійність в роботі;
  • уважність до деталей;
  • наполегливість;
  • креативність та ініціативність;
  • орієнтація на саморозвиток;
  • орієнтація на обслуговування;
  • вміння працювати в стресових ситуаціях.

ІНШІ ВІДОМОСТІ

 

Кваліфікаційний іспит (тестування)

Тестування на знання законодавства 1-го рівня (https://nabu.gov.ua/perelik-pytan-do-kvalifikaciynogo-ispytu)

 

Перелік документів:

  1. заява, підписана електронним підписом,  про участь у конкурсі встановленого зразка або письмова заява, якщо має на те підтверджені документами законні підстави або це визначено в умовах конкурсу;
  2. анкета кандидата на посаду до Національного антикорупційного бюро України із заповненням всіх визначених у додатку полів анкети;
  3. копія Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою (витяг з реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою), що підтверджує рівень володіння державною мовою, визначений Національною комісією зі стандартів державної мови;
  4. копія декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, поданої у порядку, встановленому Законом України «Про запобігання корупції», як кандидата на посаду;
  5. заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання.

 

Надіслана особою, яка бажає взяти участь у конкурсі, лише заява або резюме не реєструється як вхідний документ та повертається на зворотню адресу запитувача із зазначенням відповідних коментарів.

Працівники Національного бюро, які бажають взяти участь у конкурсі, подають лише заяву про участь у конкурсі, яка готується та подається в електронному вигляді на ім'я голови Конкурсної комісії та підписується КЕП у СЕД "АСКОД".

 

Зразки заяв розміщені на офіційному веб-сайті Національного бюро (https://nabu.gov.ua/poryadok-provedennya-vidkrytogo-konkursu

Порядок проведення відкритого конкурсу, розділ ІІІ)

  1.  

Термін подання документів

Протягом 15 календарних днів з дня оприлюднення повідомлення про проведення конкурсу

 

Прийом документів

За посиланням на веб-сайті Національного бюро https://nabu.gov.ua/robota-v-nabu/perelik-vakansiy/

 

Контактні дані

E-mail: commission2@nabu.gov.ua

(044) 246-30-03

  1.  

Умови оплати праці

Посадовий оклад: 33900 грн.

Доплати: відповідно до ст. 23 Закону України «Про Національне антикорупційне бюро України»

  1.  

Місце проведення конкурсу

03035 м. Київ, вул. Дениса Монастирського, 3 (адміністративна будівля Національного бюро)

 

Анкета кандидата на посаду:

Головний спеціаліст Харківського територіального управління Національного антикорупційного бюро України

Кваліфікаційні вимоги:

Категорія Так\Ні Підтверджуючий документ
особа з інвалідністю
учасник бойових дій
одинока мати (одинокий батько)
особа, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи
постраждалий учасник Революції Гідності
депутат ради
жінка, яка працює та має двох дітей віком до 15 років
інше

Повідомляю про відсутність громадянства (підданства) інших держав та документів про це

З вимогами та обмеженнями щодо прийняття та проходження служби відповідно до законів України «Про Національне антикорупційне бюро України» «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про очищення влади», Законом України «Про захист персональних даних», необхідністю повідомлення про зміну даних ознайомлений(на) та зобов'язуюсь їх дотримуватись.
Підтверджую достовірність зазначених в анкеті даних

Повідомляю, що у спеціально уповноважених підрозділах по боротьбі з корупцією в органах прокуратури, Міністерства внутрішніх справ України, податкової міліції, Служби безпеки України, Військової служби правопорядку у Збройних Силах України та митних органах у період з 26.01.2010 по 25.01.2015 не працював та службу не проходив.

Надаю згоду на:
- обробку моїх персональних даних з первинних джерел у такому обсязі (зокрема відомості про освіту, професію, спеціальність та кваліфікацію, науковий ступінь, вчене звання, підвищення кваліфікації, паспортні дані, дані про нагороди; відомості про декларування доходів, зобов’язання фінансового характеру та відомості про майновий стан особи, яка претендує на зайняття посади у Національному бюро, щодо себе та членів своєї сім’ї, автобіографічні дані, відомості про трудову діяльність, особисті відомості (вік, стать, родинний стан, склад сім’ї, ділову репутацію, причетність до корупційних скандалів, наявність кримінальних проваджень, учасником яких я є тощо), відомості щодо місця проживання: фактичне та за державною реєстрацією, відомості про перебування на військовому обліку, дані, що стосуються стану здоров’я, в межах, визначених законодавством, дані щодо періоду надання відпусток, дані, що підтверджують право працівника на пільги, встановлені законодавством, дані про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків, електронні ідентифікаційні дані (біографічні довідки, номери телефонів), запис зображення (фото);
- використання персональних даних, що передбачає дії володільця бази щодо обробки цих даних, в тому числі використання персональних даних відповідно до їх професійних чи службових або трудових обов'язків, дії щодо їх захисту на термін, необхідний для досягнення мети обробки персональних даних.

Ні я, ні мої близькі та рідні до кримінальної чи адміністративної відповідальності не притягувалися, в іноземстві іншої держави не перебували.

Надаю згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей щодо себе відповідно до вимог Закону України «Про очищення влади» (Не надається згода на оприлюднення відомостей щодо осіб, які займають посади, перебування на яких становить державну таємницю)

Відповідно до вимог частини першої статті 4 Закону України «Про очищення влади» повідомляю, що заборони, визначені частинами третьою або четвертою статті 1 цього Закону щодо мене застосовуються

У разі відповіді "Так" на попереднє питання, зазначте, які саме заборони застосовуються

Заява про участь у конкурсі - згідно встановленого зразка або письмова заява, якщо має на те підтверджені документами законні підстави або це визначено в умовах конкурсу; Електронна заява повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом від Дія. Підпис

Цифрове фото - на документи, співвідношення сторін 3:4

Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою - (витяг з реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою), що підтверджує рівень володіння державною мовою, визначений Національною комісією зі стандартів державної мови

Електронна копія декларації - копія декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, подану у порядку, встановленому Законом України «Про запобігання корупції», як кандидата на посаду

Заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини - особи, які подають документи на участь у конкурсі, подають заяву про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред'явлення виконавчого документа до примусового виконання (зразок)

Інше: особи можуть подавати заяву у довільній формі із проханням присвоєння їм персонального номера для подальшої ідентифікації такої особи під час розміщення відомостей на офіційному вебсайті Національного бюро або додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо), мотиваційний лист.