Головний спеціаліст Харківського територіального управління Національного антикорупційного бюро України
Короткий опис:
Запрошуємо до команди НАБУ головного спеціаліста для забезпечення роботи Харківського територіального управління НАБУ та підрозділів детективів, які базуються в теруправлінні! Якщо ви чесна та цілеспрямована людина, хочете працювати у команді професіоналів, маєте бажання навчатися, умієте працювати із великим об’ємом документів та завдань, стійкі до стресових ситуацій, то ми шукаємо саме вас!!!
Приєднуйтесь до НАБУ та змінюйте країну разом із нами!
Подати документиНАБУ як роботодавець:
Національне антикорупційне бюро України (НАБУ) є незалежним державним органом, який спеціалізується на розслідуванні топкорупційних злочинів. Робота в НАБУ – це можливість долучитися до боротьби з корупцією та зробити внесок у розвиток прозорого та справедливого суспільства.
Чому варто обрати НАБУ як роботодавця?
- Висока соціальна відповідальність. Співробітники НАБУ працюють над важливими для держави завданнями, спрямованими на викорінення корупційних схем і покращення життя громадян.
- Професійний розвиток. НАБУ пропонує своїм працівникам можливості для навчання та розвитку професійних навичок через спеціалізовані тренінги, семінари та роботу з досвідченими колегами.
- Стабільна заробітна плата та соціальні гарантії. Співробітники НАБУ отримують конкурентну заробітну плату, а також повний соціальний пакет.
- Прозорість і незалежність. НАБУ прагне створити чесні та прозорі умови праці, забезпечуючи незалежність своїх працівників у прийнятті рішень.
Ключові компетенції та вимоги
НАБУ шукає працівників, які мають високий рівень професіоналізму, відповідальності та чесності. Важливими є навички аналітичного мислення, здатність працювати в команді та націленість на результат.
НАБУ – це місце, де професіонали можуть реалізувати свій потенціал та долучитись до реальних змін. Якщо ви прагнете зробити свій внесок у боротьбу з корупцією – чекаємо у нашій команді.
Опис вакансії:
ПРОФІЛЬ ПОСАДИ
«Головний спеціаліст Харківського територіального управління Національного антикорупційного бюро України»
І |
ХАРАКТЕРИСТИКА ПОСАДИ |
|
|
Найменування державного органу |
Національне антикорупційне бюро України
|
|
Найменування структурного підрозділу |
Харківське територіальне управління Національного антикорупційного бюро України |
|
Найменування посади |
головний спеціаліст |
|
Категорія посади державної служби |
« В » |
|
Мета посади |
Організація документообігу в Харківському територіальному управлінні та підрозділах Головного Четвертого підрозділу детективів Національного антикорупційного бюро України, організація та здійснення прийняття, реєстрації, обліку, опрацювання та розгляду звернень громадян, запитів на публічну інформацію, заяв, направлених на виявлення корупційних правопорушень, віднесених до підслідності НАБУ, проведення попереднього аналізу заяв і повідомленням про кримінальні правопорушення, організація та здійснення заходів щодо адміністративного забезпечення, супроводу роботи Харківського територіального управління, в тому числі організація роботи з громадськістю та засобами масової комунікації, організація управління державними фінансовими ресурсами, майном та контроль їх використання, здійснення заходів зі зберігання, експлуатації транспортних засобів спеціалізованого призначення та орендованих транспортних засобів, їх обслуговування та ремонту, з пожежної безпеки та охорони праці, виконання інших покладених на управління завдань.
|
|
Зміст виконуваної за посадою роботи |
Здійснення заходів щодо :
Здійснення заходів щодо роботи з документами з обмеженим доступом (для службового користування). Здійснення прийому громадян; реєстрації, обліку, опрацювання та розгляду звернень громадян; приймання і реєстрацію заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення; моніторингу заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення, віднесених законом до підслідності Національного антикорупційного бюро України, проведення їх попереднього аналізу; первинної оцінки інформації, отриманої із заяв та звернень громадян, повідомлень про кримінальні правопорушення. Здійснення розгляду запитів на публічну інформацію та підготовку відповідей на них. Здійснення розгляду адвокатських запитів та підготовку відповідей на них. Здійснення розгляду звернень та запитів Народних депутатів України, депутатів місцевих рад, та підготовка проєктів відповідей на них. Здійснення прийому, реєстрації, систематизацію вхідних документів та підготовка проектів відповідей на листи (запити) та їх реєстрація. Забезпечення належного зберігання службових документів, оформлення та передача їх на архівне зберігання. Здійснення пошуку документів, виготовлення та видача необхідних копій документів (у т.ч. архівних копій). У взаємодії з Управлінням комунікацій та зовнішніх зв’язків здійснення заходів щодо налагодження ефективної співпраці Харківського територіального управління із засобами масової інформації, навчальними закладами, громадськістю, в межах юрисдикції Харківського територіального управління. Здійснення заходів щодо налагодження ефективної співпраці територіального управління з іншими структурними підрозділами Національного бюро щодо обміну інформаційними матеріалами, необхідними для виконання службових обов’язків. Здійснення підготовки матеріалів та документів, облік, аналіз кореспонденції, підготовку проектів доручень, протокольних рішень тощо. Здійснення щоденного моніторингу, аналізу та обліку матеріалів засобів масової інформації, в межах юрисдикції Харківського територіального управління щодо пов0ідомлень про кримінальні правопорушення, у тому числі, що підслідні Національному бюро. Підготовка інформації про діяльність Харківського територіального управління для публікації на офіційному сайті Національного бюро та сторінках у соціальних мережах відповідно до визначених стандартів і подальшою передачею тексту до Управління комунікацій та зовнішніх зв’язків. Вжиття заходів щодо організаційного та інформаційного супроводу заходів за участю представників міжнародних організацій та керівництва Харківського територіального управління. Здійснення заходів щодо : - підготовки, за участі відповідальних підрозділів центрального управління, документів для процедур державних закупівель; - планування та організація роботи по забезпеченню територіального управління матеріальними ресурсами; - планування та забезпечення контролю надання послуг з утримання території та приміщень територіального управління; - організація прийняття матеріальних ресурсів та послуг за кількістю та якістю; - ведення обліку матеріальних цінностей, контроль руху, звітність щодо їх наявності та переміщення; - створення умов для збереження та обліку товарно-матеріальних цінностей територіального управління; - участі у проведенні інвентаризації транспортних засобів спеціалізованого призначення, матеріальних цінностей та іншого майна; - розроблення планів поточних і капітальних ремонтів (будинків, систем водопостачання та ін. споруджень), при необхідності, складення кошторисів господарських витрат; - організації роботи щодо проведення поточного та капітального ремонтів службових приміщень, проведення заходів щодо їх поточного утримання, здійснення контролю за якістю виконання ремонтних робіт; - організація забезпечення територіального управління меблями, господарським інвентарем, канцелярським приладдям, здійснення контролю за їх схоронністю і проведенням своєчасного ремонту; Здійснення заходів щодо : - організації зберігання та експлуатацію транспортних засобів спеціалізованого призначення та орендованих транспортних засобів, що знаходяться в територіальному управлінні; - контролю технічного стану транспортних засобів спеціалізованого призначення перед виїздом та після повернення з рейсу, оформлення подорожніх листів, застосування коефіцієнтів коригування норм витрати пального, іншої необхідної документації; - планування своєчасного виконання робіт з обслуговування та ремонту транспортних засобів спеціалізованого призначення; - забезпечення підготовки документації закупівлі послуг зі зберігання, технічного обслуговування, ремонту, миття, шиномонтажу транспортних засобів спеціалізованого призначення та ін.; - організація проведення передрейсового медичного огляду водіїв; - розроблення і впровадження заходів щодо попередження дорожньо-транспортних пригод; - ведення облік напрацювання транспортних засобів спеціалізованого призначення, забезпечення контролю витрати встановлених лімітів ресурсу машин, надавати пропозиції щодо їх перегляду. Забезпечення заходів пожежної безпеки та охорони праці. Організація роботи для створення в приміщеннях будівлі територіального управління та на його території належних санітарно-гігієнічних умов праці. Забезпечення господарського обслуговування і належного стану відповідно до правил і норм виробничої санітарії і протипожежного захисту будинків і приміщень, у яких розташовані приміщення Управління, а також контроль справності матеріально-технічної бази. Забезпечення своєчасного отримання, обліку та опрацювання службової кореспонденції. Забезпечення збереження державної таємниці, службової і конфіденційної інформації, що стали йому відомі при виконанні службових обов’язків. За дорученням керівництва доповідати про виконану роботу, а також здійснювати інші, покладені на Управління, функції і завдання відповідно до Положення про Харківське територіальне управління Національного антикорупційного бюро України |
ІІ |
КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ |
|
|
||
1.1. |
Освітньо-кваліфікаційний рівень |
Вища освіта |
Ступінь вищої освіти |
магістр (спеціаліст) бакалавр (дипломований після 2015 р.) |
|
1.2 |
Стаж роботи (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії) |
Не обов’язковий |
1.3 |
Володіння державною мовою |
Вільно |
1.4 |
Володіння іноземними мовами |
Володіння іноземною мовою (англійська) рівня pre-intermediate та вище є додатковою перевагою |
1.5 |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстроково. Строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку. |
2. Спеціальні вимоги |
||
2.1 |
Галузь знань (найменування спеціальності) |
Бізнес, адміністрування та право (право). Безпека та оборона (забезпеченя військ (сил), правоохоронна діяльність). Транспорт та послуги (автомобільний транспорт) |
2.2 |
Стаж роботи (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії) |
Не обов’язковий |
2.3 |
Знання законодавства відповідно до посадових обов’язків |
|
2.4 |
Професійні знання (відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів) |
|
2.5 |
Лідерство |
|
2.6 |
Прийняття ефективних рішень |
|
2.7 |
Комунікація та взаємодія |
|
2.8 |
Якісне виконання поставлених завдань |
|
2.9 |
Сприйняття змін |
|
2.10 |
Технічні вміння |
|
2.11 |
Особистісні компетенції |
|
ІНШІ ВІДОМОСТІ |
||
Кваліфікаційний іспит (тестування) |
Тестування на знання законодавства 1-го рівня (https://nabu.gov.ua/perelik-pytan-do-kvalifikaciynogo-ispytu) |
|
Перелік документів: |
Надіслана особою, яка бажає взяти участь у конкурсі, лише заява або резюме не реєструється як вхідний документ та повертається на зворотню адресу запитувача із зазначенням відповідних коментарів. Працівники Національного бюро, які бажають взяти участь у конкурсі, подають лише заяву про участь у конкурсі, яка готується та подається в електронному вигляді на ім'я голови Конкурсної комісії та підписується КЕП у СЕД "АСКОД".
Зразки заяв розміщені на офіційному веб-сайті Національного бюро (https://nabu.gov.ua/poryadok-provedennya-vidkrytogo-konkursu Порядок проведення відкритого конкурсу, розділ ІІІ) |
|
|
Термін подання документів |
Протягом 15 календарних днів з дня оприлюднення повідомлення про проведення конкурсу |
Прийом документів |
За посиланням на веб-сайті Національного бюро https://nabu.gov.ua/robota-v-nabu/perelik-vakansiy/ |
|
Контактні дані |
E-mail: commission2@nabu.gov.ua (044) 246-30-03 |
|
|
Умови оплати праці |
Посадовий оклад: 33900 грн. Доплати: відповідно до ст. 23 Закону України «Про Національне антикорупційне бюро України» |
|
Місце проведення конкурсу |
03035 м. Київ, вул. Дениса Монастирського, 3 (адміністративна будівля Національного бюро)
|