Головний спеціаліст Режимно-секретного відділу

Короткий опис:

Запрошуємо до команди НАБУ головного спеціаліста Режимно-секретного відділу! Якщо Ви маєте необхідний стаж роботи у режимно-секретних підрозділах правоохоронних органів, досвід організації секретного діловодства матеріалів оперативно-розшукової діяльності та негласних слідчих (розшукових) дій та інших складових режиму секретності, а також здатні організувати роботу у цих напрямах, маєте розвинуті навички у сфері міжособистісної комунікації, вмієте планувати, контролювати роботу та брати на себе відповідальність, маєте позитивну репутацію, дисципліновані, комунікабельні, а такі компетенції, як: прийняття ефективних рішень, комунікація та взаємодія, командна робота – ваші ключові інструменти, тоді ми шукаємо саме Вас. Приєднуйтеся до НАБУ та змінюйте країну разом з нами!

Подати документи

НАБУ як роботодавець:

Національне антикорупційне бюро України (НАБУ) є незалежним державним органом, який спеціалізується на розслідуванні топкорупційних злочинів. Робота в НАБУ – це можливість долучитися до боротьби з корупцією та зробити внесок у розвиток прозорого та справедливого суспільства.
Чому варто обрати НАБУ як роботодавця?

  1. Висока соціальна відповідальність. Співробітники НАБУ працюють над важливими для держави завданнями, спрямованими на викорінення корупційних схем і покращення життя громадян.
  2. Професійний розвиток. НАБУ пропонує своїм працівникам можливості для навчання та розвитку професійних навичок через спеціалізовані тренінги, семінари та роботу з досвідченими колегами.
  3. Стабільна заробітна плата та соціальні гарантії. Співробітники НАБУ отримують конкурентну заробітну плату, а також повний соціальний пакет.
  4. Прозорість і незалежність. НАБУ прагне створити чесні та прозорі умови праці, забезпечуючи незалежність своїх працівників у прийнятті рішень.

Ключові компетенції та вимоги
НАБУ шукає працівників, які мають високий рівень професіоналізму, відповідальності та чесності. Важливими є навички аналітичного мислення, здатність працювати в команді та націленість на результат.
НАБУ – це місце, де професіонали можуть реалізувати свій потенціал та долучитись до реальних змін. Якщо ви прагнете зробити свій внесок у боротьбу з корупцією – чекаємо у нашій команді.

Опис вакансії:

 

ПРОФІЛЬ ПОСАДИ
 

«Головного спеціаліста Режимно-секретного відділу»

Національного антикорупційного бюро України

 

І

ХАРАКТЕРИСТИКА ПОСАДИ

 

1.1.

Найменування державного органу

Національне антикорупційне бюро України

1.2.

Найменування структурного підрозділу

Режимно-секретний відділ

1.3.

Найменування посади

Головний спеціаліст  

1.4.

Категорія посади

«В»

1.5.

Мета посади

Забезпечує у межах компетенції реалізацію державної політики у сфері охорони державної таємниці в Національному бюро, здійснює заходи із забезпечення режиму секретності та постійного контролю за станом охорони державної таємниці в Національному бюро

1.6.

Зміст виконуваної за посадою роботи

- ефективне та якісне виконання покладених на РСО завдань із забезпечення режимно-секретної діяльності в Національному бюро;

- здійснення заходів щодо попередження витоку інформації з обмеженим доступом;

- здійснення заходів з охорони державної таємниці та забезпечення режиму секретності при виконанні всіх видів секретних робіт;

- підготовка номенклатури посад працівників, перебування на яких потребує оформлення допуску до державної таємниці;

- підготовка документів для переоформлення спеціального дозволу;  для оформлення допуску до державної таємниці;

- підготовка номенклатури секретних справ;

- ведення секретного діловодства;

- проведення перевірок стану додержання режиму секретності працівниками, яким надано допуск та доступ до державної таємниці;

- визначення наявності та відсутності у матеріальних носіях інформації відомостей, що становлять державну таємницю;

- здійснення заходів щодо перегляду грифів секретності матеріальних носіїв інформації;

- підготовка актів за результатами перегляду грифів секретності матеріальних носіїв інформації та проведення експертної оцінки матеріальних носіїв інформації щодо наявності відомостей, що становлять державну таємницю

ІІ

КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ

 

  1. Загальні вимоги

2.1.

Освіта

Вища

Ступінь вищої освіти

Бакалавр (дипломований після 2015 року), магістр (або спеціаліст)

2.2

Стаж роботи  (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії)

Стаж роботи на посадах в РСО оперативно-розшукових органів, органів прокуратури, органів досудового розслідування, судів не менше 3 років. Наявність допуску до державної таємниці за формою 2.

2.3

Володіння державною мовою

Вільно

2.4

Володіння іноземними мовами

Володіння однією із офіційних мов Європейського Союзу може бути                 перевагою

2.5

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстрокове. Строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку

2. Спеціальні вимоги

2.6.

Галузь знань (найменування спеціальності)

Без обмежень

2.7.

Спеціальний досвід роботи (тривалість, сфера чи напрям роботи)

Досвід роботи у сфері охорони державної таємниці

2.8.

Знання законодавства відповідно до посадових обов’язків

  • Конституція України;
  • Закон України «Про державну таємницю»;
  • Закон України «Про інформацію»;
  • Закон України «Про захист персональних даних»;
  • Закон України «Про Національне антикорупційне бюро України»;
  • Закон України «Про державну службу»;
  • Закон України «Про запобігання корупції»
  • Порядок організації та забезпечення режиму секретності в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2013 року № 939;
  • Звід відомостей, що становлять державну таємницю, затверджений наказом Служби безпеки України від 23.12.2020  № 383

 

2.9.

Професійні знання (відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів)

- знання порядку організації та забезпечення режиму секретності;

- знання практики застосування чинного законодавства у сфері охорони державної таємниці та порядку ведення секретного діловодства, надання допуску до державної таємниці, засекречування та розсекречування матеріальних носіїв інформації;

- знання вимог по застосуванню Зводу відомостей, що становлять державну таємницю;

- знання порядку роботи з матеріальними носіями секретної інформації: їх облік, розмноження, відправка, зберігання та знищення;

- основи знань специфіки охорони державної таємниці під час проведення оперативно-розшукових заходів та досудового слідства;

- знання правил забезпечення охорони інформації з обмеженим доступом в Україні;

- вільне володіння українською мовою;

- впевнене користування ПК;

- грамотність

2.10.

Лідерство

  • надання допомоги у встановленні цілей, пріоритетів та орієнтирів;

- орієнтація на результат, досягнення кінцевих результатів;

- ініціативність, комунікабельність

2.11.

Прийняття ефективних рішень

  • оперативне прийняття і реалізація наданих повноважень;
  • аналіз і прогнозування наслідків застосованих повноважень;
  • впровадження нових підходів у вирішенні поставлених завдань;
  • здатність постійно, критично аналізувати кінцеву ефективність, стиль і методи власної організаційно-управлінської діяльності та знаходити шляхи її подальшого вдосконалення;
  • організація та планування роботи;
  • розвинуте понятійне мислення;
  • вміння вирішувати комплексні завдання;

- вміння працювати з великими масивами інформації

2.12.

Комунікації та взаємодія

  • ефективна взаємодії з державними органами та органами місцевого самоврядування;
  • вміння ефективної комунікації та публічних виступів;
  • співпраця та налагодження партнерської взаємодії;

- відкритість

2.13.

Якісне виконання поставлених завдань

  • вміння логічно міркувати, знаходити аргументи, докази, давати пояснення, аналізувати та інтегрувати великі обсяги інформації, робити висновки;
  • оцінювати позитивні та негативні сторони знайденої/отриманої інформації;
  • всебічно вивчати ситуації, визначати, перевіряти та деталізувати проблеми у сфері боротьби з кримінальними корупційними правопорушеннями;

- вміння складати документи із деталізованим описом за результатами виконаної роботи

2.14.

Командна робота та взаємодія

  • вміння ділитися новим знаннями;
  • здатність виконувати колегіальну роботу;
  • вміння допомагати колегам при вирішенні складних завдань

2.15.

Сприйняття змін

  • здатність розрізняти інноваційні зміни та слідувати їм

2.16.

Технічні вміння

  • вміння використання засобів комунікацій, комп'ютерної техніки та програмного забезпечення, оргтехніки;
  • досвід користування ПЗ ERP (автоматизації бізнес-процесів на підприємстві) або аналогічного, ПЗ електронного документообігу АСКОД (або аналогічного);
  • навички роботи в Інтернет з пошуку необхідних документів та інформації

 

2.17.

Особистісні компетенції

  • аналітичні здібності;
  • високий рівень розвитку дедуктивного та індуктивного мислення;
  • системне мислення;
  • логічність мислення;
  • добре розвинена пам'ять;
  • інтелектуальна та емоційна зрілість;
  • сміливість, чесність та відповідальність за доручену справу;
  • позитивна репутація;
  • здатність максимально використовувати власні можливості;
  • неупередженість та об’єктивність;

-      стійкість до стресу

ІІІ

ІНШІ ВІДОМОСТІ

 

3.1.

Кваліфікаційний іспит (тестування)

Тестування на знання законодавства 1-го рівня (https://nabu.gov.ua/perelik-pytan-do-kvalifikaciynogo-ispytu)

3.2.

Перелік документів:

  1. заява, підписана електронним підписом,  про участь у конкурсі встановленого зразка або письмову заяву, якщо має на те підтверджені документами законні підстави або це визначено в умовах конкурсу;
  2. анкета кандидата на посаду до Національного антикорупційного бюро України із заповненням всіх визначених у додатку полів анкети;
  3. копія Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою (витяг з реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою), що підтверджує рівень володіння державною мовою, визначений Національною комісією зі стандартів державної мови;
  4. копія декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, подана у порядку, встановленому Законом України «Про запобігання корупції», як кандидата на посаду;
  5. заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання;
  6. копія довідки про наявність допуску до державної таємниці.

 

Надіслана особою, яка бажає взяти участь у конкурсі, лише заява або резюме не реєструється як вхідний документ та повертається на зворотню адресу запитувача із зазначенням відповідних коментарів.

Працівники Національного бюро, які бажають взяти участь у конкурсі, подають лише заяву про участь у конкурсі, яка готується та подається в електронному вигляді на ім'я голови Конкурсної комісії та підписується КЕП у СЕД "АСКОД".

 

Зразки заяв розміщені на офіційному вебсайті Національного бюро (https://nabu.gov.ua/poryadok-provedennya-vidkrytogo-konkursu

Порядок проведення відкритого конкурсу, розділ ІІІ)

3.3.

Термін подання документів

Протягом 10 календарних днів

3.4.

Прийом документів

За посиланням на вебсайті Національного бюро https://nabu.gov.ua/robota-v-nabu/perelik-vakansiy/

3.5.

Контактні дані

E-mail: commission2@nabu.gov.ua

Тел.:(044) 246-30-03

3.6.

Умови оплати праці

Посадовий оклад: 40680 грн.

Доплати: відповідно до ст. 23 Закону України «Про Національне антикорупційне бюро України»

3.7.

Місце проведення конкурсу

м. Київ, вул. Дениса Монастирського, 3

Термін прийому анкет завершено.