Головний спеціаліст відділу проходження служби Управління по роботі з персоналом
Короткий опис:
Запрошуємо до команди НАБУ головного спеціаліста відділу проходження служби Управління по роботі з персоналом! Якщо Ви маєте необхідний стаж роботи у підрозділах по роботі з персоналом та бажаєте професійного зростання, тоді ми чекаємо на Вас. Основні завдання: кадрове супроводження проходження особами державної служби та служби на посадах начальницького складу. Приєднуйтеся до команди НАБУ.
Подати документиНАБУ як роботодавець:
Національне антикорупційне бюро України (НАБУ) є незалежним державним органом, який спеціалізується на розслідуванні топкорупційних злочинів. Робота в НАБУ – це можливість долучитися до боротьби з корупцією та зробити внесок у розвиток прозорого та справедливого суспільства.
Чому варто обрати НАБУ як роботодавця?
- Висока соціальна відповідальність. Співробітники НАБУ працюють над важливими для держави завданнями, спрямованими на викорінення корупційних схем і покращення життя громадян.
- Професійний розвиток. НАБУ пропонує своїм працівникам можливості для навчання та розвитку професійних навичок через спеціалізовані тренінги, семінари та роботу з досвідченими колегами.
- Стабільна заробітна плата та соціальні гарантії. Співробітники НАБУ отримують конкурентну заробітну плату, а також повний соціальний пакет.
- Прозорість і незалежність. НАБУ прагне створити чесні та прозорі умови праці, забезпечуючи незалежність своїх працівників у прийнятті рішень.
Ключові компетенції та вимоги
НАБУ шукає працівників, які мають високий рівень професіоналізму, відповідальності та чесності. Важливими є навички аналітичного мислення, здатність працювати в команді та націленість на результат.
НАБУ – це місце, де професіонали можуть реалізувати свій потенціал та долучитись до реальних змін. Якщо ви прагнете зробити свій внесок у боротьбу з корупцією – чекаємо у нашій команді.
Опис вакансії:
ПРОФІЛЬ ПОСАДИ
«Головний спеціаліст відділу проходження служби
Управління по роботі з персоналом»
Національного антикорупційного бюро України
|
І |
ХАРАКТЕРИСТИКА ПОСАДИ |
|
|
1.1. |
Найменування державного органу |
Національне антикорупційне бюро України (далі – Національне бюро) |
|
1.2. |
Найменування структурного підрозділу |
Управління по роботі з персоналом |
|
1.3. |
Найменування посади |
Головний спеціаліст відділу проходження служби |
|
1.4. |
Категорія посади державної служби |
«В» |
|
1.5. |
Мета посади |
|
|
1.6. |
Зміст виконуваної за посадою роботи |
- ведення встановленої звітно-облікової документації, підготовка статистичної звітності з кадрових питань, військового обліку та бронювання; - підготовка документів для пенсійного забезпечення осіб начальницького складу; - розгляд у межах компетенції Управління, звернення громадян підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запитів та звернень народних депутатів, запитів на інформацію з питань управління персоналом; - ведення номенклатури справ Управління; - робота з працівниками Національного бюро з питань кадрового діловодства. |
|
ІІ |
КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ |
|
|
||
|
2.1. |
Освіта |
Вища освіта |
|
Ступінь вищої освіти |
Магістр (або спеціаліст), бакалавр (дипломований після 2016 року) |
|
|
2.2 |
Стаж роботи (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії) |
Загальний стаж роботи не менше 3 років, у тому числі не менше 1 року на державній службі або в органах місцевого самоврядування, правоохоронних органах, органах військового управління |
|
2.3 |
Володіння державною мовою |
Вільно |
|
2.4 |
Володіння іноземними мовами |
Не вимагається |
|
2.5 |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстроково. Строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку. |
|
2. Спеціальні вимоги |
||
|
2.6. |
Галузь знань (найменування спеціальності) |
Культура, мистецтво та гуманітарні науки (філологія); Соціальні науки, журналістика, інформація та міжнародні відносини (політологія, психологія, соціологія, журналістика); Бізнес, адміністрування та право (публічне управління та адміністрування, право, міжнародне право); Безпека та оборона (правоохоронна діяльність). |
|
2.7. |
Спеціальний досвід роботи (тривалість, сфера чи напрямок роботи) |
Досвід роботи у підрозділах по роботі з персоналом не менше 1 року. |
|
2.8. |
Знання законодавства відповідно до посадових обов’язків |
|
|
2.9. |
Професійні знання (відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів) |
практичний досвід використання автоматизованих інструментів управління персоналом, знання спеціального програмного забезпечення HR систем, MS Office, Internet, системи електронного документообігу АСКОД, інформаційно-аналітичних систем "Кадри WEB" та ERP WEB. |
|
2.10. |
Лідерство |
- встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів; - організація та планування роботи; - вміння орієнтуватися на досягнення кінцевих результатів. |
|
2.11. |
Прийняття ефективних рішень |
- вміння працювати з великими масивами інформації; - вміння працювати при багатозадачності; - вміння встановлювати цілі, пріоритети та орієнтири; - впровадження нових підходів (управління інноваціями) у вирішенні поставлених завдань; - здатність постійно, критично аналізувати кінцеву ефективність, стиль і методи власної організаційно-управлінської діяльності та знаходити шляхи її подальшого вдосконалення. |
|
2.12. |
Комунікація та взаємодія |
- ефективна взаємодії з державними органами, зокрема з тими, які здійснюють військовий облік; - вміння ефективної комунікації та публічних виступів; - співпраця та налагодження партнерської взаємодії; - відкритість, чесність, порядність. |
|
2.13. |
Якісне виконання поставлених завдань |
- орієнтація на результат та цілеспрямованість; - сміливість, чесність та відповідальність за доручену справу. |
|
2.14. |
Командна робота та взаємодія |
- здатність виконувати роботу в команді; - інтелектуальна та емоційна зрілість. |
|
2.15. |
Сприйняття змін |
- конструктивне сприйняття змін; - стійкість до стресу. |
|
2.16. |
Технічні вміння |
- вміння використання засобів комунікацій, комп'ютерної техніки та програмного забезпечення. |
|
2.17. |
Особистісні компетенції |
- професіоналізм, чесність, порядність; - відповідальність; - вміння працювати в стресових ситуаціях; - позитивна ділова репутація; - непричетність до корупційних скандалів; - самоорганізація та орієнтація на розвиток; - системність і самостійність в роботі; - уважність до деталей; - неупередженість та об’єктивність; - високий рівень відповідальності за доручену справу; - дотримання етики державного службовця, сприяння та формування позитивного іміджу державної служби. |
|
ІІІ |
ІНШІ ВІДОМОСТІ |
|
|
3.1. |
Кваліфікаційний іспит (тестування) |
Тестування на знання законодавства |
|
3.2. |
Перелік документів: |
Надіслана особою, яка бажає взяти участь у конкурсі, лише заява або резюме не реєструється як вхідний документ та повертається на зворотню адресу запитувача із зазначенням відповідних коментарів. Працівники Національного бюро, які бажають взяти участь у конкурсі, подають лише заяву про участь у конкурсі, яка готується та подається в електронному вигляді на ім'я голови Конкурсної комісії та підписується КЕП у СЕД «АСКОД».
Зразки заяв розміщені на офіційному вебсайті Національного бюро (https://nabu.gov.ua/poryadok-provedennya-vidkrytogo-konkursu Порядок проведення відкритого конкурсу, розділ ІІІ) |
|
3.3. |
Термін подання документів |
Протягом 20 календарних днів |
|
3.4. |
Поштова адреса, за якою приймаються (на яку надсилаються) документи |
За посиланням на вебсайті Національного бюро https://nabu.gov.ua/robota-v-nabu/perelik-vakansiy/ |
|
3.5. |
Контактні дані |
E-mail: commission2@nabu.gov.ua (044) 246-30-03 |
|
3.6. |
Умови оплати праці |
Посадовий оклад: 40680 грн. Доплати: відповідно до ст. 23 Закону України «Про Національне антикорупційне бюро України» |
|
3.7. |
Місце проведення конкурсу |
м. Київ, вул. Дениса Монастирського, 3 |