Заступник начальника відділу міжнародної співпраці Управління комунікацій та зовнішніх зв’язків

Короткий опис:

Шукаємо заступника начальника відділу міжнародної співпраці! Основні завдання: сприяння взаємодії з міжнародними антикорупційними організаціями та правоохоронними органами, координація проєктів міжнародної технічної допомоги, організація навчальних програм, проєктів та обмінів досвідом. Потрібні навички проєктного менеджменту, вміння працювати в команді, а також досвід організації проєктів у сферах міжнародного обміну досвідом з питань управління персоналом, ветеранської та гендерної політики та інклюзивності.

Подати документи

НАБУ як роботодавець:

Національне антикорупційне бюро України (НАБУ) є незалежним державним органом, який спеціалізується на розслідуванні топкорупційних злочинів. Робота в НАБУ – це можливість долучитися до боротьби з корупцією та зробити внесок у розвиток прозорого та справедливого суспільства.
Чому варто обрати НАБУ як роботодавця?

  1. Висока соціальна відповідальність. Співробітники НАБУ працюють над важливими для держави завданнями, спрямованими на викорінення корупційних схем і покращення життя громадян.
  2. Професійний розвиток. НАБУ пропонує своїм працівникам можливості для навчання та розвитку професійних навичок через спеціалізовані тренінги, семінари та роботу з досвідченими колегами.
  3. Стабільна заробітна плата та соціальні гарантії. Співробітники НАБУ отримують конкурентну заробітну плату, а також повний соціальний пакет.
  4. Прозорість і незалежність. НАБУ прагне створити чесні та прозорі умови праці, забезпечуючи незалежність своїх працівників у прийнятті рішень.

Ключові компетенції та вимоги
НАБУ шукає працівників, які мають високий рівень професіоналізму, відповідальності та чесності. Важливими є навички аналітичного мислення, здатність працювати в команді та націленість на результат.
НАБУ – це місце, де професіонали можуть реалізувати свій потенціал та долучитись до реальних змін. Якщо ви прагнете зробити свій внесок у боротьбу з корупцією – чекаємо у нашій команді.

Опис вакансії:

ПРОФІЛЬ ПОСАДИ

 

«Заступник начальника відділу міжнародної співпраці

Управління комунікацій та зовнішніх зв’язків»

Національного антикорупційного бюро України

 

І

ХАРАКТЕРИСТИКА ПОСАДИ

  1.  

Найменування державного органу

Національне антикорупційне бюро України

  1.  

Найменування структурного підрозділу

Відділ міжнародної співпраці Управління комунікацій та зовнішніх зв’язків

  1.  

Найменування посади

Заступник начальника відділу міжнародної співпраці Управління комунікацій та зовнішніх зв’язків

  1.  

Категорія посади державної служби

«Б»

  1.  

Мета посади

Забезпечення міжнародного співробітництва та здійснення заходів щодо міжнародних зобов’язань України у сфері боротьби з корупцією.

  1.  

Зміст виконуваної за посадою роботи

1. Забезпечення в межах компетенції Національного бюро виконання та координації виконання заходів спрямованих на набуття Україною членства в ЄС та приєднання до Конвенції ОЕСР про боротьбу з підкупом іноземних посадових осіб під час міжнародних ділових операцій, зокрема, але не виключно, підготовки проектів нормативних актів, аналітичних матеріалів, участі в переговорах та зустрічах;

2. Забезпечення залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги;

3. Забезпечення реалізації проєктів міжнародної технічної допомоги у співпраці з міжнародними партнерами, зокрема, але не виключно, у сферах міжнародного обміну досвідом з питань управління персоналом, ветеранської політики, інклюзивності, а також у співпраці з міжнародними молодіжними організаціями та міжнародними організаціями, що займаються гендерною політикою;

4. Забезпечення в межах компетенції організації відряджень керівництва Національного бюро;

5. Організація навчальних заходів для працівників Національного бюро за підтримки міжнародних партнерів;

6. Організація міжнародних конференцій;

7. Організація заходів з міжнародного обміну досвіду;

8. Забезпечення в межах компетенції Національного антикорупційного бюро України взаємодії з уповноваженими представниками дипломатичних і консульських установ іноземних держав, міжнародних урядових та неурядових організацій, міжнародних фінансових організацій;

9. Підготовка, опрацювання та узгодження проектів наказів, розпоряджень та доручень Директора, Першого заступника Директора, заступників Директора Національного бюро;

10. Організація протокольних заходів;

11.Оформлення внутрішніх документів та офіційних листів;

11. Відповідальне та якісне виконання завдань та функцій, покладених на відділ.

ІІ

КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ

 

  1. Загальні вимоги

1.1

Освіта

Вища

Ступінь вищої освіти

Магістр (або спеціаліст) або бакалавр (з 2016 року)

1.2

Стаж роботи (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної групи/підгрупи)

Стаж роботи не менше п’яти років, у тому числі на посадах, пов’язаних із забезпеченням міжнародного співробітництва в державних органах – не менше трьох років

1.3

Володіння державною мовою

Вільно

1.4

Володіння іноземними мовами (за необхідності)

Англійська – вільно (не нижче рівня В2), володіння іншою іноземною мовою є додатковою перевагою.

1.5

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Призначення на безстроковий період.

Строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку.

  1. Спеціальні вимоги

2.1

Галузь знань (найменування спеціальності)

Соціальні науки, журналістика, інформація та міжнародні відносини (міжнародні відносини); Бізнес, адміністрування та право

2.2

Спеціальний досвід роботи (тривалість, сфера чи напрямок роботи)

Досвід у сфері міжнародних відносин не менше трьох років.

Досвід реалізації міжнародних проєктів (конференцій, круглих столів, семінарів, тренінгів), зокрема, але не виключно, у сферах міжнародного обміну досвідом з питань управління персоналом, ветеранської політики, гендерної політик та інклюзивності.

Участь в міжнародних проєктах, державних або неурядових міжнародних організація буде перевагою.

 
 

2.3

Знання законодавства відповідно до посадових обов’язків

  • Конституція України;
  • Закони України:
  • «Про Національне антикорупційне бюро України»;
  • «Про державну службу»;
  •  «Про запобігання корупції»;
  • «Про доступ до публічної інформації»;
  • «Про звернення громадян»;
  • «Про державну таємницю»;
  • «Про забезпечення функціонування української мови як державної»;
  • «Про міжнародні договори України»;
  •  «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків»
  • Стратегії ветеранської політики на період до 2030 року та затвердження операційного плану заходів з її реалізації у 2024-2027 роках
  • Конвенція ООН проти корупції;
  • Конвенція Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР) щодо боротьби з хабарництвом у міжнародних ділових операціях;
  • Постанова КМУ від 15.02.2002 № 153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги»;
  • порядок роботи із службовою інформацією;
  • норми службової, професійної етики і загальні принципи службової поведінки державних службовців;
  • порядок роботи з документами з грифом «Для службового користування».

2.4

Професійні знання (відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів)

  • знання англійської мови на рівні В2;
  • знання у сфері міжнародного співробітництва, міжнародного етикету та протоколу, знання  правил ділового листування (у т.ч. англомовного);
  • знання та навики організації міжнародних конференцій, заходів з міжнародного обміну досвідом.  

2.5

Лідерство

  • встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів;
  • організація та планування роботи;
  • вміння орієнтуватися на досягнення кінцевих результатів.

2.6

Прийняття ефективних рішень

  • вміння працювати з великими масивами інформації;
  • вміння працювати при багатозадачності.

2.7

Комунікація та взаємодія

  • вміння ефективної координації з іншими;
  • вміння надавати зворотній зв’язок.

2.8

Якісне виконання поставлених завдань

  • вміння працювати з інформацією, в т.ч. з англомовними джерелами;
  • орієнтація на досягнення кінцевих результатів;
  • вміння вирішувати комплексні завдання;
  • вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати;
  • загальна грамотність;
  • ефективна комунікація.

2.9

Командна робота та взаємодія

  • здатність виконувати роботу в команді.

2.10

Сприйняття змін

  • виконання плану змін та покращень;
  • здатність приймати зміни та змінюватись.

2.11

Технічні вміння

  • вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення;
  • впевнений користувач ПК: MS Office, Internet.
  • впевнене користування інструментами Google (пошта, календар, Google-диски, презентації, документи тощо);
  • впевненне використаня інструментів для управління проєктами такими, як Trello, Notion тощо.

2.12

Особистісні компетенції

  • відповідальність;
  • рішучість в прийнятті рішень;
  • уважність до деталей;
  • наполегливість;
  • орієнтація на саморозвиток;
  • вміння працювати в стресових ситуаціях;
  • швидкість виконання завдань;
  • саморегуляція та витримка;
  • об’єктивність;
  • чесність та дисциплінованість;
  • позитивна репутація.

ІІІ

ІНШІ ВІДОМОСТІ

3.1

Кваліфікаційний іспит (тестування)

Тестування на знання законодавства
1-го рівня (https://nabu.gov.ua/perelik-pytan-do-kvalifikaciynogo-ispytu)

Для визначення рівня володіння іноземною (англійською) мовою буде проведена співбесіда з акредитованим спеціалістом.

3.2

Перелік документів:

1) заява, підписана електронним підписом, про участь у конкурсі встановленого зразка або письмова заява, якщо особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має на те підтверджені документами законні підстави або це визначено в умовах конкурсу;

2) анкета кандидата на посаду до Національного бюро із заповненням всіх визначених у додатку полів анкети;

3) копія Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою (витяг з реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою), що підтверджує рівень володіння державною мовою, визначений Національною комісією зі стандартів державної мови;

4) копія декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, подану у порядку, встановленому Законом України «Про запобігання корупції», як кандидата на посаду;

5) заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред'явлення виконавчого документа до примусового виконання.

Надіслана особою, яка бажає взяти участь у конкурсі, лише заява або резюме не реєструється як вхідний документ та повертається на зворотню адресу запитувача із зазначенням відповідних коментарів.

Працівники Національного бюро, які бажають взяти участь у конкурсі, подають лише заяву про участь у конкурсі, яка готується та подається в електронному вигляді на ім'я голови Конкурсної комісії та підписується КЕП у СЕД "АСКОД".

Зразки заяв розміщені на офіційному вебсайті Національного бюро (https://nabu.gov.ua/poryadok-provedennya-vidkrytogo-konkursu

Порядок проведення відкритого конкурсу, розділ ІІІ).

3.3

Термін подання документів

Протягом 10 календарних днів

3.4

Прийом документів

За посиланням на вебсайті Національного бюро https://nabu.gov.ua/robota-v-nabu/perelik-vakansiy/

3.5

Контактні дані

E-mail: commission2@nabu.gov.ua

(044) 246–30–03

3.6

Умови оплати праці

Посадовий оклад: 69038 грн.

Доплати: відповідно до ст. 23 Закону України «Про Національне антикорупційне бюро України»

3.7

Місце проведення конкурсу

03035 м. Київ, вул. Дениса Монастирського, 3 (адміністративна будівля Національного бюро)

Термін прийому анкет завершено.