У НАБУ запрацювала телефонна лінія для звернень громадян
Першого лютого у Національному антикорупційному бюро України у тестовому режимі розпочала роботу безкоштовна телефонна лінія 0-800-503-200 для більш тісної взаємодії з громадськістю.
Зателефонувавши за цим номером, громадяни можуть залишати звернення (пропозиції, зауваження, заяви, скарги), запити на отримання публічної інформації, отримувати інформацію про діяльність НАБУ, дізнаватися графік роботи громадської приймальні, а також повідомляти про кримінальні корупційні правопорушення.
Повідомлення громадян, отримані працівниками Бюро в телефонному режимі, будуть належним чином зареєстровані, оформлені та передані для опрацювання компетентним підрозділам.
Телефонна лінія працює у будні дні з 9 до 18 години. Дзвінки безкоштовні як зі стаціонарних, так і з мобільних телефонів. Також в робочому режимі продовжує працювати і міський номер для звернення громадян (044) 246-34-11.
Тестовий режим триватиме кілька тижнів для того, щоб визначити навантаження та випрацювати ефективну взаємодію як з громадянами, так і всередині Бюро. Наразі працює лише одна лінія. По завершенню тестового режиму телефонний номер буде багатоканальним, працюватиме 10 ліній.
Фото: osvita.ua