Головний спеціаліст фінансового відділу Управління забезпечення фінансовими ресурсами, майном та контролю за їх використанням

Короткий опис:

Запрошуємо до команди Національного бюро головного спеціаліста фінансового відділу Управління забезпечення фінансовими ресурсами, майном та контролю за їх використанням!

Метою цієї посади є організація та проведення публічних закупівель товарів, робіт і послуг відповідно до вимог законодавства у сфері публічних закупівель.

Якщо Ви відповідальний, ініціативний, уважний до деталей, самоорганізований, маєте необхідний досвід роботи, пов’язаний з плануванням та проведенням публічних закупівель – тоді ми шукаємо саме Вас.

Приєднуйтесь до нашої команди!

Подати документи

НАБУ як роботодавець:

Національне антикорупційне бюро України (НАБУ) є незалежним державним органом, який спеціалізується на розслідуванні топкорупційних злочинів. Робота в НАБУ – це можливість долучитися до боротьби з корупцією та зробити внесок у розвиток прозорого та справедливого суспільства.
Чому варто обрати НАБУ як роботодавця?

  1. Висока соціальна відповідальність. Співробітники НАБУ працюють над важливими для держави завданнями, спрямованими на викорінення корупційних схем і покращення життя громадян.
  2. Професійний розвиток. НАБУ пропонує своїм працівникам можливості для навчання та розвитку професійних навичок через спеціалізовані тренінги, семінари та роботу з досвідченими колегами.
  3. Стабільна заробітна плата та соціальні гарантії. Співробітники НАБУ отримують конкурентну заробітну плату, а також повний соціальний пакет.
  4. Прозорість і незалежність. НАБУ прагне створити чесні та прозорі умови праці, забезпечуючи незалежність своїх працівників у прийнятті рішень.

Ключові компетенції та вимоги
НАБУ шукає працівників, які мають високий рівень професіоналізму, відповідальності та чесності. Важливими є навички аналітичного мислення, здатність працювати в команді та націленість на результат.
НАБУ – це місце, де професіонали можуть реалізувати свій потенціал та долучитись до реальних змін. Якщо ви прагнете зробити свій внесок у боротьбу з корупцією – чекаємо у нашій команді.

Опис вакансії:

ПРОФІЛЬ ПОСАДИ

«Головний спеціаліст фінансового відділу Управління забезпечення фінансовими ресурсами, майном та контролю за їх використанням»

Національного антикорупційного бюро України
 

І

ХАРАКТЕРИСТИКА ПОСАДИ

1

Найменування державного органу

Національне антикорупційне бюро України

2

Найменування структурного підрозділу

Фінансовий відділ Управління забезпечення фінансовими ресурсами, майном та контролю за їх використанням

3

Найменування посади

Головний спеціаліст

4

Категорія посади державної служби

«В»

5

Мета посади

Організація та проведення закупівель товарів, робіт і послуг відповідно до вимог законодавства у сфері публічних закупівель

6

Зміст виконуваної за посадою роботи

    • планування закупівель товарів, робіт і послуг та формування річного плану закупівель в електронній системі закупівель;
    • проведення закупівель товарів, робіт і послуг відповідно до вимог законодавства у сфері публічних закупівель;
    • оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель;
    • забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань закупівель, визначених законодавством у сфері публічних закупівель;
    • здійснення інших дій, передбачених законодавством у сфері публічних закупівель;
    • підготовлення та узагальнення необхідних аналітичних матеріалів щодо планування та проведення публічних закупівель;
    • забезпечення підготовки документів у сфері здійснення закупівель для передачі до архіву;
    • участь у розробленні проєктів нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції відділу та Управління;
    • виконання інших завдань, покладених на відділ та Управління

ІІ

КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ

        1. Загальні вимоги

1.1

Освіта

Вища освіта

Ступінь вищої освіти

Магістр (спеціаліст), бакалавр (дипломований після 2015 р.)

1.2

Стаж роботи  (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії)

Не менше трьох років роботи, пов’язаної з плануванням та проведенням публічних закупівель товарів, робіт, послуг

1.3

Володіння державною мовою

Вільно

1.4

Володіння іноземними мовами

Є додатковою перевагою

1.5

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

На період відсутності державного службовця, за яким зберігається посада державної служби (на час перебування у соціальній відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку).

Строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щорічно

        1. Спеціальні вимоги

2.1

Галузь знань (спеціальність)

Бізнес, адміністрування та право («Право», «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок»);

Соціальні науки, журналістика, інформація та міжнародні відносини («Економіка»)

2.2

Спеціальний досвід роботи (тривалість, сфера чи напрямок роботи)

Досвід роботи пов’язаний з плануванням та проведенням публічних закупівель товарів, робіт, послуг не менше трьох років

 
 

2.3

Знання законодавства відповідно до посадових обов’язків

  • Конституція України;
  • Закон України «Про Національне антикорупційне бюро України»;
  • Закон України «Про державну службу»;
  • Закон України «Про запобігання корупції»;
  • Закон України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України
    від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та інші нормативно-правові акти з питань закупівель;
  • нормативно-правові акти з питань складання та виконання кошторисів бюджетних установ, застосування економічної класифікації видатків бюджету;
  • основи загального діловодства та архівної справи

2.4

Професійні знання (відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів)

  • знання законодавства у сфері публічних закупівель;
  • практичне застосування нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель;
  • систематизація інформації та аналітичне мислення;
  • володіння нормами службової, професійної етики і загальними принципами службової поведінки державних службовців

2.5

Лідерство

  • вміння організовувати та планувати роботу;
  • вміння обґрунтовувати власну позицію;
  • вміння брати на себе відповідальність;
  • неупередженість та об’єктивність

2.6

Прийняття ефективних рішень

  • вміння працювати з великими масивами інформації;
  • вміння працювати при багатозадачності;
  • вміння встановлювати цілі, пріоритети та орієнтири;
  • аналіз і прогнозування наслідків рішень, що приймаються

2.7

Комунікація та взаємодія

  • вміння ефективної комунікації;
  • незалежність та ініціативність

2.8

Якісне виконання поставлених завдань

  • організація та планування роботи;
  • вміння працювати з інформацією;
  • орієнтація на досягнення результатів;
  • вміння ефективно використовувати ресурси;
  • вміння виконувати комплексні завдання

2.9

Командна робота та взаємодія

  • вміння працювати в команді;
  • ефективна комунікація;
  • вміння надавати зворотній зв’язок

2.10

Сприйняття змін

  • адаптація до змін та прийняття нових підходів у вирішенні поставлених завдань

2.11

Технічні вміння

  • вміння використовувати засоби комунікацій, комп’ютерної та оргтехніки, програмного забезпечення

2.12

Особистісні компетенції

  • відповідальність;
  • системність і самостійність у роботі;
  • самоорганізованість;
  • уважність до деталей;
  • ініціативність;
  • орієнтація на саморозвиток;
  • непричетність до корупційних скандалів;
  • вміння працювати у стресових ситуаціях

ІІІ

ІНШІ ВІДОМОСТІ

1

Кваліфікаційний іспит (тестування)

Тестування на знання законодавства
1-го рівня (https://nabu.gov.ua/perelik-pytan-do-kvalifikaciynogo-ispytu)

2

Перелік документів:

  1. заява, підписана електронним підписом, про участь у конкурсі встановленого зразка або письмова заява, якщо має на те підтверджені документами законні підстави або це визначено в умовах конкурсу;
  2. анкета кандидата на посаду до Національного антикорупційного бюро України із заповненням всіх визначених у додатку полів анкети;
  3. копія Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою (витяг з реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою), що підтверджує рівень володіння державною мовою, визначений Національною комісією зі стандартів державної мови;
  4. копія декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, поданої у порядку, встановленому Законом України «Про запобігання корупції», як кандидата на посаду;
  5. заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання.

Надіслана особою, яка бажає взяти участь у конкурсі, лише заява або резюме не реєструється як вхідний документ та повертається на зворотню адресу запитувача із зазначенням відповідних коментарів.

Працівники Національного бюро, які бажають взяти участь у конкурсі, подають лише заяву про участь у конкурсі, яка готується та подається в електронному вигляді на ім’я голови Конкурсної комісії та підписується КЕП у СЕД «АСКОД».

Зразки заяв розміщені на офіційному вебсайті Національного бюро (https://nabu.gov.ua/poryadok-provedennya-vidkrytogo-konkursu

Порядок проведення відкритого конкурсу, розділ ІІІ)

3

Термін подання документів

Протягом 20 календарних днів з дня оприлюднення повідомлення про оголошення конкурсу

4

Прийом документів

За посиланням на вебсайті Національного бюро https://nabu.gov.ua/robota-v-nabu/perelik-vakansiy/

5

Контактні дані

E-mail: commission2@nabu.gov.ua

Тел.: (044) 246-30-03

6

Умови оплати праці

Посадовий оклад: 40 680,00 гривень.

Доплати: відповідно до статті 23 Закону України «Про Національне антикорупційне бюро України»

7

Місце проведення конкурсу

м. Київ, вул. Дениса Монастирського, 3 (адміністративна будівля Національного бюро)

 

Термін прийому анкет завершено.