Головний спеціаліст сектору пресслужби відділу по роботі зі ЗМІ Управління комунікацій та зовнішніх зв'язків (продовжено строк прийому документів)

Короткий опис:

Шукаємо райтера для написання сценаріїв для відео НАБУ. Основні завдання: створення сценаріїв для відеороликів, документальних фільмів та соціальних відео, написання новин, лонгрідів, статей, розробка концепцій інформаційних кампаній, збір та аналіз інформації про діяльність НАБУ, адаптація контенту під різні платформи. Потрібні креативність, уважність до деталей та вміння працювати в команді!

Подати документи

НАБУ як роботодавець:

Національне антикорупційне бюро України (НАБУ) є незалежним державним органом, який спеціалізується на розслідуванні топкорупційних злочинів. Робота в НАБУ – це можливість долучитися до боротьби з корупцією та зробити внесок у розвиток прозорого та справедливого суспільства.
Чому варто обрати НАБУ як роботодавця?

  1. Висока соціальна відповідальність. Співробітники НАБУ працюють над важливими для держави завданнями, спрямованими на викорінення корупційних схем і покращення життя громадян.
  2. Професійний розвиток. НАБУ пропонує своїм працівникам можливості для навчання та розвитку професійних навичок через спеціалізовані тренінги, семінари та роботу з досвідченими колегами.
  3. Стабільна заробітна плата та соціальні гарантії. Співробітники НАБУ отримують конкурентну заробітну плату, а також повний соціальний пакет.
  4. Прозорість і незалежність. НАБУ прагне створити чесні та прозорі умови праці, забезпечуючи незалежність своїх працівників у прийнятті рішень.

Ключові компетенції та вимоги
НАБУ шукає працівників, які мають високий рівень професіоналізму, відповідальності та чесності. Важливими є навички аналітичного мислення, здатність працювати в команді та націленість на результат.
НАБУ – це місце, де професіонали можуть реалізувати свій потенціал та долучитись до реальних змін. Якщо ви прагнете зробити свій внесок у боротьбу з корупцією – чекаємо у нашій команді.

Опис вакансії:

ПРОФІЛЬ ПОСАДИ
«Головний спеціаліст сектору пресслужби відділу по роботі зі ЗМІ Управління комунікацій та зовнішніх зв’язків Національного антикорупційного бюро України

 

І

ХАРАКТЕРИСТИКА ПОСАДИ

 

1.1.

Найменування державного органу

Національне антикорупційне бюро України

1.2.

Найменування структурного підрозділу

Управління комунікацій та зовнішніх зв’язків

1.3.

Найменування посади

Головний спеціаліст сектору пресслужби відділу по роботі зі ЗМІ

1.4.

Категорія посади

«В»

1.5.

Мета посади

Розробка високоякісних сценаріїв та унікальних інформаційних продуктів з метою висвітлення та популяризації діяльності Національного антикорупційного бюро України.

1.6.

Зміст виконуваної за посадою роботи

  • написання оригінальних, змістовних і зрозумілих сценаріїв для відеороликів, документальних фільмів, соціальних відео та інформаційних матеріалів, які висвітлюють результати діяльності НАБУ;
  • дослідження та аналіз актуальних справ, фактів та методів роботи НАБУ для розробки продуктів, які правдиво та професійно висвітлюють діяльність організації;
  • розробка сценаріїв як довготривалих відео, так і коротких роликів для сайту, YouTube, Tiktok та інших соціальних мереж з урахуванням специфіки кожної платформи;
  • розробка концепцій інформаційних та освітніх кампаній, спрямованих на підвищення обізнаності населення щодо боротьби з корупцією;
  • супровід та допомога під час зйомок для забезпечення відповідності відеоматеріалів сценарію, консультування з режисерами та операторами щодо візуальної подачі;
  • перевагою буде наявність навичок монтажу відзнятого матеріалу, зокрема редагування, корекції, роботи з аудіо та візуальними ефектами, для створення цілісного та якісного кінцевого продукту.

ІІ

КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ

 

  1. Загальні вимоги

2.1.

Освіта

Вища

Ступінь вищої освіти

Бакалавр (дипломований після 2015 року), магістр (або спеціаліст)

2.2

Стаж роботи  (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії)

Стаж роботи не менше двох років у сфері журналістики, комунікацій або у суміжних галузях.

2.3

Володіння державною мовою

Вільно

2.4

Володіння іноземними мовами

Англійська (письмова та усна) – рівень Upper Intermediate

2.5

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

На період відсутності державного службовця, за яким зберігається посада державної служби (на час перебування у соціальній відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку).

Строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку.

2. Спеціальні вимоги

2.6.

Галузь знань (найменування спеціальності)

Без обмежень

2.7.

Спеціальний досвід роботи (тривалість, сфера чи напрям роботи)

Досвід роботи у написанні сценаріїв, зйомці та створенні фінального відеопродукту

2.8.

Знання законодавства відповідно до посадових обов’язків

  • Конституція України;
  • Закон України «Про державну таємницю»;
  • Закон України «Про інформацію»;
  • Закон України «Про захист персональних даних»;
  • Закон України «Про Національне антикорупційне бюро України»;
  • Закон України «Про державну службу»;
  • Закон України «Про запобігання корупції»;
  • Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»;

2.9.

Професійні знання (відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів)

  • розуміння принципів та стандартів написання сценаріїв, новин, лонгрідів;
  • креативний підхід до подачі контенту для різних аудиторій;
  • наявність навичок монтажу та редагування відеоматеріалу;
  • знання професійних стандартів та етичних норм у сфері комунікації;
  • наявність навичок проведення комунікаційних кампаній;
  • вміння грамотно писати українською/англійською мовами, створювати цікаві тексти на різноманітну тематику;

2.10.

Лідерство

  • ініціативність;
  • навички з розвитку команди;
  • організованість, уважність до деталей;
  • організація та планування роботи;

2.11.

Прийняття ефективних рішень

  • аналіз і прогнозування наслідків рішень;
  • вміння вирішувати комплексні завдання;
  • вміння працювати з великими масивами інформації;

2.12.

Комунікації та взаємодія

  • комунікабельність;
  • навички ефективної комунікації та публічних виступів;
  • співпраця та налагодження партнерської взаємодії;
  • відкритість;

2.13.

Якісне виконання поставлених завдань

  • здатність працювати в декількох проєктах одночасно;
  • уміння працювати з великою кількістю інформації в режимі багатозадачності;
  • орієнтація на досягнення кінцевого результату;
  • вміння вирішувати комплексні завдання;
  • вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати;
  • загальна грамотність;

2.14.

Командна робота та взаємодія

  • вміння працювати в команді;
  • вміння ефективної координації з іншими;
  • вміння надавати зворотний зв’язок;
  • навички постановки цілей та організації робіт;

2.15.

Сприйняття змін

  • виконання плану змін та покращень;
  • здатність приймати зміни та змінюватись;

2.16.

Технічні вміння

  • впевнене користування інструментами Google (пошта, календар, Google-диски, презентації, документи тощо);
  • знання пакету програм MS Office (Excel, Outlook, Word, PowerPoint) на рівні впевненого користувача;
  • вміння працювати з програмами відеомонтажу (пакет Adobe);

2.17.

Особистісні компетенції

  • креативність та ініціативність;
  • аналітичні здібності;
  • високий рівень розвитку дедуктивного та індуктивного мислення;
  • системне мислення;
  • інтелектуальна та емоційна зрілість;
  • вміння працювати в стресових ситуаціях;
  • сміливість, чесність та відповідальність за доручену справу;
  • здатність максимально використовувати власні можливості;
  • неупередженість та об’єктивність;

ІІІ

ІНШІ ВІДОМОСТІ

 

3.1.

Кваліфікаційний іспит (тестування)

Тестування на знання законодавства
1-го рівня (https://nabu.gov.ua/perelik-pytan-do-kvalifikaciynogo-ispytu

3.2.

Перелік документів:

  1. заява, підписана електронним підписом,  про участь у конкурсі встановленого зразка або письмова заява, якщо має на те підтверджені документами законні підстави або це визначено в умовах конкурсу;
  2. анкета кандидата на посаду до Національного антикорупційного бюро України із заповненням всіх визначених у додатку полів анкети;
  3. копія Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою (витяг з реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою), що підтверджує рівень володіння державною мовою, визначений Національною комісією зі стандартів державної мови;
  4. копія декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, поданої у порядку, встановленому Законом України «Про запобігання корупції», як кандидата на посаду;
  5. заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання.

 

Надіслана особою, яка бажає взяти участь у конкурсі, лише заява або резюме не реєструється як вхідний документ та повертається на зворотню адресу запитувача із зазначенням відповідних коментарів.

Працівники Національного бюро, які бажають взяти участь у конкурсі, подають лише заяву про участь у конкурсі, яка готується та подається в електронному вигляді на ім'я голови Конкурсної комісії та підписується КЕП у СЕД «АСКОД».

 

Зразки заяв розміщені на офіційному вебсайті Національного бюро (https://nabu.gov.ua/poryadok-provedennya-vidkrytogo-konkursu

Порядок проведення відкритого конкурсу, розділ ІІІ)

3.3.

Термін подання документів

Протягом 20 календарних днів

3.4.

Прийом документів

За посиланням на вебсайті Національного бюро https://nabu.gov.ua/robota-v-nabu/perelik-vakansiy/

3.5.

Контактні дані

E-mail: commission2@nabu.gov.ua

(044) 246-30-03

3.6.

Умови оплати праці

Посадовий оклад: 40680 грн.

Доплати: відповідно до ст. 23 Закону України «Про Національне антикорупційне бюро України»

3.7.

Місце проведення конкурсу

м. Київ, вул. Дениса Монастирського, 3

Термін прийому анкет завершено.